Сюжетът за Паскала съм го написал в книгите си още преди 20 години. Просто имената са различни. Всичко това се е случило. В продължение на 8 месеца са минавали по 4 камиона с цигари. Турция е сигнализирала, а България не е реагирала.
Това каза в сутрешния блок на БНТ депутатът Емил Димитров-Ревизоро. Около 100 000 лева се печели на камион. Схемата е следната: Митничарите и граничарите се познават. едните казват няма да пипате този камион, той е на наш човек. После другите пък казват, а сега вие не пипайте този камион. Необходими са 3-4 човека на смяна, за да стане това. За съжаление има такива схеми. Не могат да се проверят всички камиони, които преминават и естествено се проверяват тези, в които няма нищо. МВР сами генерират престъпността, срещу която после се борят. Според мен скоро ще има уволнения и и цялостна промяна, категоричен беше Димитров.
Нормално е да има внедрени агенти. Лошото е, че от сведенията на Паскала не е последвало нищо. Всички, които са го покривали трябва да си отидат. На всяко КПП има такива внедрени кадри, но те не вършат никаква работа. На турските власти им е направило впечатление, че тези камиони продължават да си влизат, а при нас-никаква реакция, поясни депутатът.
Не съм убеден, че сливането на НАП и Митниците ще даде нужния резултат. ГЕРБ към момента се провалят в пресичането на контрабандата. Тя се увеличава при безвластие. Тази схема е възникнала през август, миналата година, по време на служебното правителство. Цигарите не са най-големият проблем. По-голям проблем е горивата. Заради цигарите се губят 1 млрд. лева ДДС. Това е загуба на работни места, категоричен беше Ревизоро.