Има голям интерес към кампанията „Достъпно за вас”. Целта е да осигурим конкурентна среда, а в същото време и една потребителска кошница на добра цена. Това заяви Владимир Иванов, председател на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата, в ефира на Нова телевизия.
„Обозначаването и рекламата на въпросната мярка е достатъчно за това гражданите да се ориентират за намалените продукти”, подчерта той.
Той бе категоричен, че заместващи продукти няма да се включват в кампанията.
„Има желания и от малки търговски субекти, не само от големите вериги. Това е добра практика в Западна Европа”, допълни той.
Той подчерта, че при успех мярката може да стане дълготрайна.
„200 магазина към момента покриват цяла България. Мярката тръгва много добре, има голям интерес към нея”, каза още той.