Работодател: Дистанционната работа повиши доверието и отговорността на служителите

МВР (архив)
share

Коронавирусната пандемия промени средата и инструментите, с които се осъществяват взаимоотношенията работодател-служител. Въведе се гъвкаво работно време, по-специални условия за служители с малки деца, но стана ясно и нещо много важно – необходимо е учене през целия живот, за да може кадрите и компаниите да устоят на подобни кризи и да запазят продуктивността си. Това коментира пред БНР инж. д-р Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на Siemens България и председател на Съвета на жените в бизнеса.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33060

„Човешкият фактор винаги е бил ключов за успеха на всеки бизнес. Но тенденциите, които се очертаха през последните месеци, ще се запазят. Нарасна ролята и значението на ефективната комуникация, дори опосредствана от технологиите. Включително и с клиентите. Дистанция не означава дистанцираност“, подчерта тя.

Официално! България е в частичен локдаун

Боряна Манолова уточни, че и в нейната компания ръководните кадри са дали по-голяма самостоятелност и доверие към служителите за справяне с поставените задачи.

„Служителите трябваше да придобият нови умения и компетенции, а ръководителите влязоха в ролята и на ментори, и на психолози“, смята Манолова. 

По думите на инж. Манолова проучване е показало, че работата от вкъщи се приема положително и от служителите, и от ръководителите. В края на годината тя припомни, че компанията ѝ е станала доставчик на мотрисите за третата метролиния и е дарила модерен ултразвуков апарат за болницата в Ботевград.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33060

Повече за Коронавирус

Водещи новини

Още новини