Водещите застрахователни компании в страната ще работят с удължено работно време, а срокът за подаване на заявления ще се увеличи в някой случай и до 30 дни, показва справка на Profit.bg.
От ДЗИ Общо застраховане съобщиха, че се въвежда извънредно работно време в пунктовете за щети, като те ще работят и през уикенда до 16.30 часа.
Удължава се срокът за деклариране на застрахователни претенции – от предвидените 5 на 25 дни. От компанията също така планират да въведат олекотена процедура при предоставяне на необходимите документи.
От Армеец информираха, че срокът за подаване на заявления ще е 15, а не както досега 7 дни.
Формуляр Уведомление за щета може да бъде изтеглен от сайта на дружеството, секцията „Помощ при щета“.
Необходимо е да се представи документ за собственост на увреденото имущество (за пострадалите автомобили - регистрационен талон). Допълнителна информация и съдействие клиентите на дружеството могат да получат от денонощният контактен център на телефон 0700 1 39 39.
От Лев Инс съобщиха, че претенции ще се приемат и през почивните дни.
При желание на клиента обезщетения ще могат да се изплащат и по експертна оценка по метода „Бърза писта” в рамките на деня, в който е заведена щетата.
Още по темата четете ТУК.