Как кандидат - президентите да превърнат своите фенове в избиратели?

Булфото
share

Кампанията започна доста по-рано, бяха единодушни пред БНР Стоян Стоянов-експерт и Деян Христакиев, политолог.

И двамата се съгласиха за наличието на класически и по-вкостенели кампании и такива, които са по-специални, свързани с интернет средата, заради което традиционните медии губят своето първенство. Във връзка с това Деян Христакиев от izbori.net обясни как трябва да се включат щабовете и даде конкретен пример.

"Как да превърнат своите фенове в избиратели? Това изобщо не е лека задача, тъй като декларираното поведение и харесване в интернет е слаба връзка, т.е. това не гарантира, че човекът ще отиде в неделя и ще пусне бюлетината за съответния кандидат. Още повече много хора следят по две три кампании едновременно. За мен ще е интересно как ще се случат нещата при Меглена Кунева, която в момента е абсолютен лидер във "Фейсбук". Тя вече има около 11 хиляди фена, което е с около 5 пъти повече отколкото тези на Росен Плевнелиев например. За мен ще е изключително интересно дали от нейния щаб ще успеят да наваксат."

Водещи новини

Още новини