Рекламна кампания на България започва на летище Франкфурт

share

Министерството на икономиката започва от днес рекламна кампания за България на летището във Франкфурт - едно от най-големите в Европа и второ по натовареност на континента, съобщиха от ведомството.

Кампанията е съвместно с оператора на летището - "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт", който в България оперира летищата във Варна и Бургас, пише dnevnik.bg

Билбордове на теми "Море", "Култура" и "Еко" представят страната като атрактивна дестинация пред милионите пътници и посетители на аеропорта, посочват от министерството. Кампанията ще продължи един месец.

Рекламата на летище "Франкфурт" е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм
сред хора от различни точки на земното кълбо. Всеки месец през терминалите тук преминават над 4 милиона пътници от цял свят. Придружават ги още 1.5 милиона посрещачи, изпращачи и др., мотивират решението си от министерството.

В съобщението не се посочва дали и каква сума плаща България за рекламната кампания.

Водещи новини

Още новини