Засилва се по летищата рекламата на България като дестинация за четири сезона

Pixabay
share

"Представянето на България като атрактивна дестинация за четири сезона трябва бъде приоритетно и засилено, особено по време на българското председателство на Съвета на Европейския съюз. Надяваме се на по-засилена рекламна дейност на летищата Варна и Бургас". Това е заявил министърът на туризма Николина Ангелкова, която е имала работна среща с Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД /ФТСЕМ/, концесионер на летищата в Бургас и Варна, съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

Двамата са се обединили около идеята, че страната трябва да работи активно за това да бъде разпознаваема, всесезонна дестинация, предлагаща качествени туристически услуги.

Главният изпълнителен директор на ФТСЕМ е поздравил министър Ангелкова за положителните резултати, които бележи българският туризъм последните две години. Отчитаме високи нива на пристигащите пътници, е отбелязал Хеппе.

"Министерството вече активно подготвя следващия летен сезон и отсега 5-звездни хотели за Лято 2018 са резервирани. Продължаваме да водим преговори със световните туроператори ТУИ, "Томас Кук", "Дер Туристик", за да поставим много добра основа за следващото лято", е допълнила министър Ангелкова.

Водещи новини

Още новини