От туристическия портал Oyster редовно изобличават хотели по целия свят, от Коста Рика до Калифорния, в манипулиране на снимките в рекламните си материали.
Най-често се лъже за големина – било то на басейна, или на самата стая и т.н., пише profit.bg.
Някои снимки можем да наречем преувеличение, но други са направо измама за туристите – сякаш гледаш друг хотел.
Вижте новите попълняния, публикувани от Oyster тази година. Във втората част на статията сме включили някои от миналогодишните снимки:
Mandarin Oriental в Маями
И действителност: това не е преувеличение – това е измама
Mandalay Bay в Лас Вегас в брошурата
и на живо:
Hudson Hotel в Ню Йорк в брошурата
в действителност изглежда като корабна каюта
The Claridge Hotel в Маями
в действителност басейнът изглежда различно
Hotel La Mariposa в Коста Рика
Къде изчезнаха прозорците?
Blue Moon Hotel в Маями в рекламата
В действителност оприлича на задния двор на съседа ви
Empire Hotel в Ню Йорк
Басейн за 1 човек?
Ayres Hotel, Хавай
Не че стаята е лоша, но е доста по-бедна от тази в рекламата
И да припомним някои от бисерите на „изкуството на фотошопа“ от предишното издание:
The Grand Palladium Bavaro, Доминиканската република
Закуската в рекламата от 1988 г.
Закуската в действителност
The JW Marriott Ihilani Resort в рекламата
И в действителност
The Aqua Hotel & Lounge, Маями
Това е една от най-смехотворните манипулации на басейн. Чудим се как моделът от снимката изобщо се е побрал тук с дъската за сърф и какво е правил е нея?
Gran Bahia Principe в Пунта Кана в рекламата
и в действителност: