Как хотелите манипулират снимки в рекламните си материали (снимки)

share

От туристическия портал Oyster редовно изобличават хотели по целия свят, от Коста Рика до Калифорния, в манипулиране на снимките в рекламните си материали.

Най-често се лъже за големина – било то на басейна, или на самата стая и т.н., пише profit.bg.

Някои снимки можем да наречем преувеличение, но други са направо измама за туристите – сякаш гледаш друг хотел.

Вижте новите попълняния, публикувани от Oyster тази година. Във втората част на статията сме включили някои от миналогодишните снимки:

Mandarin Oriental в Маями

И действителност: това не е преувеличение – това е измама

Mandalay Bay в Лас Вегас в брошурата

и на живо:

Hudson Hotel в Ню Йорк в брошурата

в действителност изглежда като корабна каюта

The Claridge Hotel в Маями

в действителност басейнът изглежда различно

Hotel La Mariposa в Коста Рика

Къде изчезнаха прозорците?

Blue Moon Hotel в Маями в рекламата

В действителност оприлича на задния двор на съседа ви

Empire Hotel в Ню Йорк

Басейн за 1 човек?

Ayres Hotel, Хавай

Не че стаята е лоша, но е доста по-бедна от тази в рекламата

И да припомним някои от бисерите на „изкуството на фотошопа“ от предишното издание:

The Grand Palladium Bavaro, Доминиканската република

Закуската в рекламата от 1988 г.

Закуската в действителност

The JW Marriott Ihilani Resort в рекламата

И в действителност

The Aqua Hotel & Lounge, Маями

Това е една от най-смехотворните манипулации на басейн. Чудим се как моделът от снимката изобщо се е побрал тук с дъската за сърф и какво е правил е нея?

Gran Bahia Principe в Пунта Кана в рекламата

и в действителност:

Водещи новини

Още новини