Ангелкова: Рекламата на България за 2016 г. се обръща към българите

Булфото
share

Въвеждат се единни изисквания за условията, на които трябва да отговарят туристическите информационни центрове в цялата страна. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на изложението "Празници, обичаи, традиции и туризъм", съобщиха от ведомството.

Изискванията са регламентирани в новата Наредба за единните стандарти и за организацията на дейността на туристическите информационни центрове (ТИЦ) и националната мрежа на туристическите информационни центрове, която вече е публикувана на сайта на министерството за обществено обсъждане. "Това е поредният подзаконов нормативен акт, забавен с около 2 години, който нашето министерство успя да подготви в кратки срокове", добави министър Ангелкова.

Туристическата реклама на България за 2016 г. е насочена към българите. На следващото място целева група са съседните страни и Европа. Ангелкова добави, че големите общини в страната отчитат ръст на туристите, за което принос имат и туристическите изложения.

„Пловдив отчита ръст 5%, ръст има в София, Велико Търново. Големите общини отчитат ръст”, посочи тя. Повече са и българите, които са посетили туристически дестинации в страната. Българите ще бъдат и основният фокус в туристическата реклама за 2016 година. „Нашият основен фокус за Националната програма за реклама за 2016 г. на първо място е България, след това са нашите съседи и Европа. Ние трябва да убедим сами себе си да повярваме, че си заслужава ние да прекарваме нашето свободно време в нашата държава”, каза министърът.

Ангелкова уточни, че една от водещите концепции на министерството на туризма е свързана с разделяне на България на 9 района, така че да се популяризира страната с акцент върху рекламата на регионално ниво.

Водещи новини

Още новини