Chicco, международна марка за дрехи и други стоки за деца и бебета, отдавна не употребява ценни кожи в продуктите си, но сега отива една крачка по-напред: Компанията подписа официална декларация към организацията Fur Free Alliance, с която заявява, че няма да ползва ценни кожи в никои от продуктите си и за в бъдеще, съобщават от КАЖИ – българска организация за защита на животните, която провежда кампанията за забрана на фермите за кожи у нас.
Италианската марка за дрехи споделя още, че „винаги сме отдавали много внимание към материалите, използвани в производството на колекциите ни за деца и бебета – от 0 до 8 години. Сега по този начин потвърждаваме отдадеността си към насърчаването на устойчива и отговорна модна индустрия. Решихме да приемем стандартите на програмата „Търговец без ценни кожи“ (Fur Free Retailer: www.furfreeretailer.com) и Animal Free Fashion (www.animalfree.info) и да консолидираме решението си срещу употребата на кожи.“
Подписът на Chicco е резултат от разговорите на компанията с организацията LAV, в ролята ѝ на италиански представител на международната мрежа на Fur Free Alliance, и показва чувството на отговорност, водещо марката към разпространяването и насърчаването на уважение към принципите за защита на и съпричастност към животните. Те добавят още, че това е в синхрон със собствената им мисия и визия като една компания, която е „винаги там, където има дете“.
„Радваме се да посрещнем Chicco като партньор в програмата „Търговец без ценни кожи“. С подкрепата на компании като Chicco, които са загрижени за бъдещите поколения, „без кожи“ ще стане новото нормално в цялата модна индустрия.“, казва Йо Виндинг, председател на Fur Free Alliance.
„Чудесно е, че Chicco вече са в групата компании, които не ползват ценни кожи. Тази крачка декларира отговорност към две от най-невинните групи на този свят – децата и животните.“, коментира Петя Алтимирска, председател на КАЖИ (caai.bg) – българската организация към Fur Free Alliance.
„С този подпис Chicco потвърждава ангажираността, която марката вече е поела от много време насам, и се надяваме, че това ще помогне с насърчаването на все по-отговорни нагласи в модната индустрия, в интереса на животните и тяхното благосъстояние.“, коментира М. Орсенига, мениджър за мода и продажби към Chicco.