"Национална лотария" намалява рекламата си в Нова телевизия?

share

Най-големият играч на пазара на лотарийни билети в страната - "Национална лотария", е започнал преговори за промяна на договореностите си с "Нова броудкастинг груп".

Това съобщи пред "Дневник" изпълнителният директор на "Национална лотария" Димитър Ганев. Изказването му идва, след като в парламента бяха внесени законодателни промени от вицепремиера Валери Симеонов, които целят да забранят непряката реклама на хазарта, както и да ограничат продажбата на лотарийни билети. В момента "Национална лотария", в която мажоритарен собственик е Васил Божков, има предаване в ефира на телевизията, което се излъчва всяка събота, отделно от това всеки ден текат рекламни репортажи на играта. От думите на Ганев става ясно, че има вариант предаването да се премести в друга национална телевизия, а в "Нова тв" да продължат да се излъчват само реклами.

Дружеството е най-големият рекламодател в телевизията през миналата година, като приходите от него са между 20 и 30 млн. лв. годишно според източници на "Капитал". Загубата на толкова голям източник на приходи може да се отрази на сделката за придобиване на "Нова телевизия" от PPF на чеха Петр Келнер, тъй като цената за нея е договорена при по-различни условия. От друга страна, политическият шум е удобен момент за "Национална лотария" да изтъргува по-изгодни тарифи от "Нова тв".

Водещи новини

Още новини