Реклама на България се завърта по четири европейски телевизии през март. Клипът ще представя страната ни като дестинация за зимен, летен, културен и алтернативен туризъм заедно с известните й забележителности. Той ще се излъчва до края на годината. За това ще бъдат похарчени 6 млн. лв., осигурени ОП „Регионално развитие”. Това съобщи ресорният министър Николина Ангелкова във Велико Търново, предаде БТВ.
Рекламата е под мотото „Открий и сподели” и ще се излъчва на девет езика по телевиите „Евронюз”, „Евроспорт”, „Дискавъри” и „Нешънъл Джеографик”. Предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия „Би Би Си".
„Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон”, отбеляза министър Ангелкова. Според нея е важно да се запази ръстът на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а увеличението на туристическия поток спрямо 2013 г. е било около 5%.
За да подпомогне развитието на българския туризъм, министерството започва и кампания с призив българите да организират своите почивки в страната.
Общият бюджет на Министерството на туризма за 2015 г. е в размер на 5 млн. лв., в това число е включено и участие в над 40 национални и международни изложения. Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин.
Във Велико Търново министър Ангелкова се срещна с главния секретар на МВР Светлозар Лазаров, с когото обсъди мерки срещу престъпността през активния туристически сезон. На среща с местната власт тя е представила националната концепция за туристическо райониране, която включва девет района.
Рекламират България по 4 европейски телевизии срещу 6 млн. лв.
- 23.02.2015 | 17:13
- 2155