Дигиталната реклама мина 100 млрд. долара

share

Стойността на дигиталната реклама в световен мащаб за първи път е надхвърлила 100 млрд. долара през 2012 г. Очакванията са през тази година този бизнес да нарасне с още 15%, сочат прогнозите на анализаторите от eMarketer.

Все още няма данни за ръста на цялата рекламна индустрия през 2012 г., но според прогнози се очаква ръст от 4,8% в световен мащаб.

По-бързият растеж на дигиталната реклама означава, че държи все по-голяма част от общия бизнес. От eMarketer смятат, че онлайн рекламата е съставлявала малко по-малко от 20% от целия рекламен бизнес.

Най-големият ръст е отчетен извън така наречните зрели пазари, отчитат анализаторите. Разходите за дигитална реклама скачат с 56% в Близкия изток и Африка.

Водещи новини

Още новини