Анкета с клиенти за нивото на обслужване се организира от 7 до 11 декември тази година в НАП-Русе. Това съобщиха от офиса на приходната агенция в крайдунавския град.
От там обясняват, че целта на допитването е чрез шест конкретни въпроса и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе.
Обхванати са както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
От офиса на НАП в Русе припомнят, че това е 24-то подобно проучване, което се извършва два пъти в годината.
"Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание", казва директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.