Пощенска банка получи за осма поредна година признанието за най-добра банка в предоставянето на попечителски услуги в България. Класацията е на престижното световно издание за капиталови пазари, управление на активи и инвестиционна дейност Global Custodian (www.globalcustodian.com), което прави проучвания за качеството на услугите в сектора.
Според обобщената оценка, представена в него, клиентите получават „перфектна услуга“ от Пощенска банка. В почти всички отделни категории – 9 от 12, институцията е с максималната възможна оценка. Сред тях са „Клиентско обслужване“, „Иновации“, „Безопасност на активите“, „Управление на ликвидността“, „Цена“ и др., а в останалите категории резултатът ѝ е близък до максималния. Пощенска банка получава оценки много по-високи от тези на конкурентите си, включително при сравнение с участниците от други държави.
„Фактът, че за осма поредна година сме определени за най-добра банка в предоставянето на попечителски услуги в България е изключително признание за нас. Удовлетворението на клиентите ни и максималните резултати в почти всички наблюдавани категории показват, че успяваме в целта си да им предоставяме услуги с високо качество. Стремежът ни е постоянно да инвестираме в иновативни технологии и да надграждаме професионализма на екипа си, за да отговорим на най-високите очаквания на нашите клиенти и да бъдем техният доверен експерт за всяко финансово решение“, коментират от Пощенска банка.
Пощенска банка предлага от 2004 г. пълната гама попечителски и депозитарни услуги с високо качество на местни и чужди институционални клиенти. Институцията е ексклузивен представител на един от най-големите европейски депозитари – Clearstream Banking Luxembourg, и е най-голямата банка-депозитар в България − с пазарен дял от 55%, най-голям брой обслужвани колективни инвестиционни схеми и достъп до капиталовите пазари в над 100 държави.
(в материала има продуктово позициониране)