Пощенска банка и ClaimCompass с дигитално решение за защита на правата на потребителите при проблемни полети

Пощенска банка сключи ново стратегическо партньорство в интерес на своите клиенти – с ClaimCompass, българска технологична компания, която защитава професионално правата на пътниците при проблем с полета им вместо тях.

От него могат да се възползват картодържатели на кредитни карти от банката, която единствена на пазара предлага иновативната услуга. Само за тях се предлага и ексклузивна възможност – да подадат заявка за проследяване на бъдещ полет и в случай че с него има проблем, ClaimCompass осъществява контакт с клиента и го информира за следващите стъпки за подаване на иск и получаване на обезщетение.

Партньорството с иновативния финтех се вписва в цялостната стратегия на Пощенска банка за развитие на бизнес средата у нас и целенасочената ѝ инвестиция в подкрепа на перспективни идеи, стартиращи компании и хората в България. ClaimCompass е технологичен стартъп, създаден през 2015 г. Опитът на основателите ѝ показва, че потребителите често не са наясно със законовите възможности да потърсят компенсации в случай на проблеми с авиопревозвача, и затова компанията предлага професионална защита на правата им. До момента, ClaimCompass е обработила над 100 000 иска за обезщетения и изплатила над 7 милиона евро в обезщетения за своите клиенти. Все повече хора се доверяват на компанията, която обработва средно над 5 000 иска на месец.

Сътрудничеството с ClaimCompass е част от концепцията на Пощенска банка да добавя стойност за своите клиенти и да им предоставя атрактивни допълнителни услуги към продуктите, които предлага. Благодарение на него картодържателите с кредитни карти на банката получават шанс по-добре да защитят правата си при пътуване, като контактуват с компанията изцяло онлайн, и да получат до 600 евро обезщетение при възникнал проблем, което е изключително удобство при все по-нарастващия брой полети.

„Основният ни стремеж е да осигуряваме все по-добро потребителско изживяване и много допълнителни бонуси към модерните си финансови продукти и иновативен начин на обслужване. Кредитните ни карти се налагат като все по-предпочитан начин за разплащане при пътуване, тъй като са удобни и предлагат много различни преференции и отстъпки, включително атрактивна програма за лоялност – „Моите награди“ (My rewards). Стартираме партньорството си с ClaimCompass, за да могат ползвателите на нашите кредитни карти да имат още по-висока сигурност при пътуване, като от една страна, използват различните възможности, които кредитните карти на банката им предоставят, а от друга – си гарантират компенсация при проблем с полета“, коментират от Пощенска банка.

„За нас е удоволствие да си партнираме с Пощенска банка в услуга на потребителите. Целта ни е всеки техен клиент, използвал кредитната си карта при покупка на самолетен билет, да се информира за правата си и да е наясно към кого да се обърне, за да получи своето обезщетение, в случай че полетът му закъснее или бъде отменен“, споделят от ClaimCompass.

За да се възползват от услугите на ClaimCompass, клиентите трябва да подадат иск за закъснял или отменен полет, или да заявят проследяване на бъдещ полет през специалната секция на сайта на Пощенска банка. Скоро те ще могат да се възползват от тях и през EVA – първият кредитен банков чатбот, достъпен 24/7 във Facebook Messenger. Всяко подаване на иск за обезщетение в системата е безплатно, като ClaimCompass взима комисиона само при успешно получена от клиента компенсация. За картодържателите на Пощенска банка със среден и висок клас кредитни карти – Visa Gold, Visa Premium, Mastercard World и Mastercard World Premium, тази комисионна ще бъде по-ниска от стандартната. Процесът по обезщетяване на пътниците, с който ClaimCompass изцяло се ангажира, отнема между 4 и 8 седмици освен в случаите, когато се стига до съд.

Повече информация за услугата може да откриете на страницата на Пощенска банка в специално създадената секция: https://www.postbank.bg/bg-BG/Individuals/03Cards/CampaignsAndPromotions/ClaimCompass/

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.