Google оглавява класацията за най-скъп бранд в света през 2017 г. Марката на технологичния гигант се оценява на 245 млн. долара, според подреждането BrandZ Top Global 100, изготвено от компаниите WPP и Kantar Millward Brown.
Като цяло, в челото на класацията доминират брандовете на най-големите технологични компании в света.
Дистанцията между първенците и останалите е толкова осезаема, че първите пет компании генерират приходи, равняващи се на ¼ от постъпленията на всички останали участници в класацията.
Въпреки процесите на икономическо възстановяване, общата цена на всички 100 бранда, включени в проучването, нарасва с 8% на годишна база, до 3.64 трилиона долара.
Подреждането е изготвено на база анкета, проведена между 3 млн. потребители от всички точки на света. Анектираните са питани за мнение относно 120 хил. марки от 50 страни, разпределени в 14 категории. Разбира се, класацията е изготвена и на база фонансовите резултати на компаниите.
Вижте 20-те най-скъпи бранда в света:
20. MasterCard – 49.9 млн. долара
Прочетете повече тук: