Кои са най-скъпите китайски брандове за 2017 г.

Tencent е първият китайски бранд, чиято стойност преминава 100 млрд. долара, съобщава CNBC, позовавайки се на нова класация на най-скъпите марки във втората най-голяма икономика в света.

Класацията BrandZ , изготвена от рекламната агенция WPP и Kantar Millward Brown, поставя Tencent на първо място, като го оценява на 106.2 млрд. долара. Стойността на бранда се е повишила с над 24 млрд. долара, или с 29%, спрямо миналата година.

Китайският конгломерат Tencent притежава някои от най-ценните и доходоносни продукти и услуги в света на технологиите, включително чат приложението WeChat, което се радва на огромна популярност в Китай, и една от най-доходоносните видео игри в света – League of Legends.

След  Tencent в класацията се нарежда гигантът за електронна търговия Alibaba, чийто бранд е увеличил стойността си с 22%, до 58 млрд. долара. По този начин компанията изпреварва China Mobile – най-големия мобилен оператор в света, който заема третата позиция, с 57.9 млрд. долара.

Челната петица се допълва  от Industrial and Commercial Bank of China (ICBC) и интернет търсачката Baidu, които отбелязват спад в стойността на брандовете си от съответно 8% и 11% спрямо миналата година.

Виж повече тук:

Коментари

Напиши коментар

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Трябва ли да се затегнат мерките при преместваемите обекта на плажа?

Трябва ли да се затегнат мерките при преместваемите обекта на плажа?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?