От началото на тази година български стартъпи ще могат да продават, рекламират и доставят иновативни си продукти до милионите клиенти на Amazon в цял свят благодарение на платформата Amazon Launchpad.
Платформата отличава продуктите на най-ярките стартъпи от цял свят като им предоставя цялостна маркетинг програма. Всеки стартъп, включен на Amazon Launchpad, има собствена продуктова страница, където може да представи продукта си чрез снимки и видео, да разкаже историята зад продукта и стартирането му, както и да осъществи пряка връзка с потребителите си.
Към момента, избираните продукти са над 1,000 и са в категории: грижа за дома, лична грижа, храни и напитки и устройства тип джаджи. Допълнително продуктите получават лични персонализирани препоръки и детайлна рецензия от експерти на Amazon, както и специални инструменти за управление на бранда и позициониране пред потребителите.
Прочети повече ТУК.