Технологични експерти и бизнес лидери от най-големите компании и организации в света се събират утре, 5 ноември, за престижния международен технологичен форум Digital Trends 2024.
Представители на Google, Amazon Web Services, Accenture, UEFA, FIFA, Aston Villa, Bundesliga, LiveScore, Ringier, заедно с визионери и ръководители от българската технологична и финансова среда, ще демонстрират потенциала на генеративния изкуствен интелект да трансформира бизнеса, пазара на труда, потребителското преживяване и обществото.
Регистрацията в Sofia Event Center започва в 8:30 ч.
Водещ на форума, който миналата година привлече над 600 посетители, е журналистът на bTV Светослав Иванов. Той ще даде официален старт на събитието в 9:30 ч.
Поставяйки на преден план практическите стратегии за AI бизнес трансформация, в първата част на събитието участват лидери от медийния, финансовия и технологичния сектор, сред които Петра Еман - главен директор по иновациите и AI в Ringier, Елизабета Морару - регионален директор на Google за Румъния, Молдова, България и Унгария, Светослава Георгиева - председател на Борда на директорите във Фонда на Европейския съвет за иновации (EIC), Петър Торнев - директор на Технологичния център на Accenture в България.
Тазгодишното издание на форума обещава дълбоко гмуркане в бъдещето на дигиталните иновации и тяхното въздействие върху икономиката и с дискусионен панел, посветен на IT бъдещето на България и необходимостта за трансформация на сектора, за да бъде страната ни сред водещите сили в глобалната технологична надпревара.
Традиционно форумът събира и мениджъри от банковия сектор и финтех сегмента, които ще очертаят бъдещето на финансовите услуги и продукти.
Специален акцент във втората част на събитието е участието на Сам Сади - главен изпълнителен директор на водещата платформа за спортни резултати в реално време LiveScore, който ще разкрие работещи модели за ангажиране на потребителите, благодарение на иновативни AI инструменти и стратегии за анализ на данни.
Към форума се присъединява и Майк Голубев - технологичен ръководител на звената „Медии и Развлечения и „Игри и спорт“ в Amazon Web Services. Той ще представи работещите AI решения за бизнес клиентите на AWS.
На сцената ще излезе и дигиталният ум на Астън Вила Алекс Уелсби, който ще разкрие всички тактики за по-силна връзка с феновете чрез използването на данни, аналитични решения и маркетинг автоматизации. Към него ще се присъедини Люк Ибетсoн - главен изпълнителен директор на XCM - един от най-бързо развиващите се бизнеси в Европа в сферата на потребителските данни, фокусиран върху секторите търговия, спорт и хотелиерство.
Втората част на Digital Trends 2024 се отличава и със силното присъствие на технологични експерти от най-големите спортни организации: Филип Уилямс - директор на услугите за редакционно съдържание на UEFA, Бьорн Розентал, оглавявал дигиталната трансформация на Бундеслигата, Георги Стоименов - старши мениджър бизнес развитие и игри във FIFA. Те ще демонстрират потенциала на AI да подобрява спортното отразяване и преживяване за фенове в глобален мащаб, изтъквайки иновативни модели, валидни и за традиционната бизнес среда.
В нетуъркинг и кетъринг зоната на Sofia Event Center участниците и гостите на събитието могат да продължат разговора за технологичното бъдеще по време на обедната почивка, кафе паузите и закриващия събитието коктейл от 17:00 ч.
Подробности за програмата и участниците в събитието следете на сайта Digital Trends 2024.
Партньори на Digital Trends 2024 са Пощенска банка, Еко Партнърс България, УНИКА, tbi bank, ОББ, еMag, SmartIT, Hell Energy