Около 200 млн. души по света работят като „инфлуенсъри“

Freepik
share

Около 200 милиона души се определят като „създатели на съдържание“ и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.

Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.

Инфлуенсърите в България – сред най-скъпоплатените на Балканите

В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.

Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.

Водещи новини

Още новини