"Туитър" забрани реклами, противоречащи на научния консенсус за климатичните промени

Getty (архив)
share

"Туитър" съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от "Гугъл", предаде АП, цитарина от БТА.

"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза", каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика. Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с "Фейсбук" беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата.

Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.

Европа финализира ново законодателство, което позволява по-добра борба с отклоненията в интернет

"Туитър" съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави "надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.

Водещи новини

Още новини