Когато Линда Уайнман създава lynda.com през 1995 г., заедно с нейния съпруг Брус Хийвин, това било просто един страничен проект, използван основно за лична комуникация между нея и студентите й и читателите на новоизлязлата й книга.
Днес обаче сайтът, който е онлайн база данни за обучение, помагащ на хората да усъвършенстват уменията си в бизнеса, технологиите, софтуера и още много други сфери, има над четири милиона потребители и наскоро бе продаден на LinkedIn за 1.5 млрд. долара. Всичко започва с желанието на Уайнман да сподели очарованието си от уебдизайна.
През 1993 г. тя работела като аниматор на специални ефекти и преподавала в Колежа по дизайн в Пасадена, Калфорния. Тя искала да предостави на студентите си полезен източник, където да публикуват нещата си онлайн — нова идея за онова време.
Всеки наръчник, на който попадала обаче, бил написан на прекалено технологичен език и бил суховат за четене, пише Wall Street Journal.
Прочети повече ТУК.