В първия си отчет като публична компания социалната мрежа Twitter отчете ръст от над два пъти в приходите си през четвъртото тримесечие на годината, но и забавяне в ръста на потребителите.
В допълнение се е понижил и броят на вижданията на реклами от потребителите за пръв път на тримесечна база.
Тези два фактора сочат сериозно забавяне на ръста на компанията, както и показват по-малка заинтересованост на потребителите.
Данните могат да притеснят сериозно рекламодателите, които искат да подсигурят достигане на рекламните им съобщения до широка и активна аудитория. Компанията все още не е на печалба, но ръстът от над два пъти в приходите й успя да превиши средните очаквания на пазара.
Независимо от това акциите й поевтиняха с близо 17% на извънборсовия пазар до 55 долара, заличавайки близо 600 милиона пазарна капитализация.
Прочети повече ТУК: