Nissan действат по изключително изпитана система, въведена от Porsche.
Първо се създава автомобил с една от най-добрите бази за развитие, виждани в автомобилния свят. Оттук нататък всичко е в името на еволюцията и се изгражда стъпка по стъпка. Точно германската методика, адаптирана както обикновено по брилянтен начин от японците, заби последния пирон в ковчега на Porsche 911 в борбата на двете компании на германската писта "Нюрбургринг".
Подобрената версия на Nissan GT-R трябва да излезе на пазара през следващата година. Очаква се 3.8-литровият V6 двигател с два турбокомпресора да получи нови 40 кс. Това означава общо 570 кс, което е близо с 90 кс повече от първата генерация на агрегата.
Подобренията няма да останат само под капака. Инженерите от Nissan ще подобрят окачването, което означава още по-добро представяне по пистите. Спирачната система също ще бъде по-мощна след поставянето на по-големи дискове и по-ефикасни спирачни апарати. Още една лоша новина за новото поколение Porsche 911. Както при всяка еволюция на Nissan GT-R досега, не се очакват промени в дизайна с изключение на обновените фарове.