-
26 март 2015 19:28
- 7614
- 9
"Много мил и възпитан млад човек” – така описват пилота на "Germanwings" Андреас Лубиц колегите му от авиоклуба „Вестервалд” в родния му град Монтабаур в Западна Германия. Те отказват да повярват, че той е способен да извърши това, което е извършил според информацията на френската прокуратура – съзнателно е разбил самолета със 150 души на борда в планинския склон в Алпите, съобщава БТВ.
„Нямам думи! Нямам никакво обяснение! Андреас беше много симпатичен млад човек. Беше много забавен, а понякога беше малко затворен”, разказа инструкторът от авиоклуба Петер Рюкер пред пред „Ройтерс”.
„Той беше обучен да лети тук и беше наш член. Той беше просто едно момче като всички останали. Вписваше се добре и мисля, че се забавляваше много при нас”, допълни Рюкер. „Нямам никакво обяснение за това. Познавайки Андреас, просто не мога да проумея това”, продължи инструкторът.
Директорът на авиоклуба Клаус Радке потвърждава впечатленията от Лубиц. „Имал съм ограничен контакт с него, но го опознах по-добре миналата есен, когато изпълни полети за подновяване на лиценза си. Той е много мил и запавен, възпитан млад човек”, обясни Радке.
„Просто не мога да си представя какво се е случило, те са професионални пилоти, имат особен вътрешен механизъм за контрол. Подозренията за случилото се са невъобразими. Моля хората да помислят малко, преди да се хвърлят в заключения – това изисква човешката съпричастност”, продължи директорът на авиоклуба на Андреас Лубиц.
Пилотът получил лиценз за управление на безмоторен самолет като тийнейджър, разказаха други членове на клуба му. Когато се върнал да го поднови през есента, той не изглеждал депресиран. Според техните впечатления той бил доволен от работата си за "Germanwings" и се справял добре.
Андреас Лубиц не е бил в полезрението на полицията като евентуален терорист, обяви по-рано днес германският вътрешен министър Томас де Мезиер.
Пилотът започнал обучението си през 2008 г., посочи изпълнителният директор на „Луфтханза” Карстен Шпор на пресконференция в Кьолн. „След обучението му имаше изчаквателен период от 11 месеца, което не е необичайно за нашата компания, и през 2013 г. той започна работа като втори пилот на Еърбъс А320”, обясни Шпор.
„Искам да спомена, че преди шест години е имало друго прекъсване на тренировъчния процес с него, но след като способностите му бяха оценени повторно, той продължи обучението си. След това премина всички медицински прегледи. Той беше готов да лети на 100%, без никакви условия или ограничения”, заяви още Шпор.
Последвайте канала на
Свързани новини
Шефът на Луфтханза: Това е най-ужасното събитие в историята на нашата компания
26 март 201517:11
Няма данни за намеса на трета страна в самолетната катастрофа
25 март 201517:48
Капитанът на А320 отишъл до тоалетна и самолетът се разбил?
25 март 201508:38
Спасили 200 души от италиански Лубиц
07 март 201612:16
Руски изтребител МиГ-29 се разби в Астраханска област
04 юни 201516:41
Alitalia уволни летец-стрелец
08 април 201513:15
Легенда на Германия: България трябва да изгражда футболисти с характер
"Контра": Какви са изводите от първата фаза на Евро 2024 и какво предполага схемата на турнира
Край на сагата! Везенков с нов отбор в НБА
ЦСКА - София се прицели в нападател от Втора Бундеслига
Уругвай разби Боливия
VAR помогна на Хосе Кордоба и Панама за победа срещу САЩ
Коментари 9
Добави2015.03.31 | 08:47
2015.03.31 | 08:48
2015.03.28 | 17:16
2015.03.27 | 12:40
2015.03.27 | 09:42
2015.03.27 | 03:12
2015.03.28 | 17:15
2015.03.27 | 13:32
Добави коментар
Водещи новини
„Възраждане“ поиска референдум за излизането ни от НАТО: България ще бъде една от страните, които ще бъдат ударени от Русия
28 юни 202409:20
Лена Бориславова: Антикорупционната комисия се използва като политическа бухалка от ГЕРБ и ДПС
28 юни 202408:58
Стоянов отговори на Терзиев и заяви: Има опасност за движещите се по новата реорганизация в центъра на София
28 юни 202408:33
Терзиев лично ще плати евентуалните глоби, обърна се към Стоянов, смята, че есента ще има нови избори за кмет на София
28 юни 202407:47
Реорганизацията на движението отново скара общинарите: Трябва ли да носим каска, минавайки по "Патриарха"?
28 юни 202407:59
Първан Симеонов: Четири години след протестите разговорът е ДПС каква част от властта ще има
28 юни 202408:45
Градушка удари с. Дебрен: Производители на тютюн настояват за помощ от държавата
28 юни 202407:31
Градушка в Кюстендилско: „От бостана останаха три дини“
28 юни 202408:25
Сигнал в „Люлин“: Колко пъти може да бъде ремонтиран един тротоар?
28 юни 202408:11
2015.03.31 | 08:47