-
06 септември 2012 09:25
- 472
- 0
Нов закон, който ограничава рекламирането на спиртни напитки, бе приет от Южна Корея.
Целта е да се предпазят тийнейджърите от влиянието на реклами на алкохола. Законът обхваща разпространяването на реклами на алкохол в телевизионни програми и обществен транспорт.
Заместник-министърът на здравеопазването Парк Чанг-Кю заяви, че това е началото на борбата с алкохолизма.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Михаил Константинов: Колкото и пъти да се броят след първия гласовете, толкова ще се изкарва различен брой
30 септември 202408:12
Лена Бориславова: Промяната е бавен процес
30 септември 202408:43
Проф. Огнян Кунчев изчисли шансовете за коалиции при 7-партиен парламент
30 септември 202410:07
Васил Данов: Путин даде старт на агресията на „Хамас”, въвличайки целия Близък изток в порочен кръг
30 септември 202408:04
Любомир Кючуков: Нетаняху няма да се съобразява с опитите на САЩ да се ограничат израелските действия
30 септември 202407:48
Българка в Ливан: Нападенията не спират
30 септември 202407:50
Ще бъдат ли въведени винетки на Околовръстния път на София?
30 септември 202407:33
Товарен автомобил блъсна пешеходка в Айтос
30 септември 202407:56
Времето в първата половина на октомври
30 септември 202408:08