Шегите за 1 април са отменени тази година!

Все се надявах да се събудя днес – на 1 април – и да видя в новините нечия ухилена физиономия, която да ми съобщи: „Ей, всичко беше шега! Честит първи април!“

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8979

Но уви, не…

Всичко е истина.  И, за да е още по-абсурдно, навън е зима. 

И… никога повече не казвайте: „Е, поне не може да стане по-зле!“ А сме само началото на април. Минахме през горяща Земя, опасност от Трета световна, а сега и чумата ни блокира „до второ нареждане“. 

И изведнъж разбрахме, че на Земята ѝ е много по-добре без нас – хората. Озоновият слой се възстановява, градовете се изчистват от замърсяването, диви животни обитават планетата спокойно, костенурки снасят милиони яйца на спокойствие по бреговете на иначе пренаселената с хора Индия. 

Когато ни изолираха… Земята се почувства по-добре. Изглежда по-лошия от COVID-19 вирус е всъщност съвременният Homo sapiens. 

Когато през август написах, че Земята ще се опита да се изчисти от „вируса човек“ и че ще го направи чрез вируси или бактерии, не предполагаш, че ще позная в такива детайли, дори това, че животните ще са недокоснати от новата чума и че ще е от дейността на човека срещу природата. Също не предполагах и че чак толкова скоро ще се случи. Мислех, че имаме повече време. Упс…! 

Ето тук:

Една добра и една лоша новина за Земята

 

Човекът се завря в най-отдалечените и диви кътчета, предвидени за дивата природа, където тя да се запази от нас, завря се и пак се завря; и се върна оттам с коронавирус.

Кой и защо докара COVID-19 и защо ще го направи пак!

 

Да видим какво прави вирусът „човек“, докато вирусът COVID-19 го държи в плен и го чака да си научи урока. Да видим как си „учи урока“.

Австралийският Daily Mercury само преди ден ни информира, че китайските пазари за животни, като онзи в Ухан (!!!) пак продават животни, да – диви животни, което уж беше забранено – и условията в тях пак са СЪЩИТЕ. В Китай… където властите имат пълен контрол над населението, са пропуснали тези пазари… Хм… 

Междувременно китайските власти правят чудеса от храброст, за да накарат медиите по света да спрат да наричат вируса „китайски“, защото е дискриминационно и може би невярно. Включително и посолството им в България, което праща писма, настоявайки да не се нарича COVID-19 „китайският вирус“. 

Тази снимка е единствената от репортажа на Daily Mercury, която ще ви покажа, защото от другите ще ви се обърне стомахът. Статията е с предупреждение: „Внимание: графично съдържание“.

Междувременно хората в социалните мрежи – дали от скука, дали от закъсняло „просветване“ – започнаха да подхвърлят въпроси, като например: защо ние в западните страни сме толкова зависими от режима в Китай и изнесохме производството си там, и помагаме на режима да печели още и още?

На което често получават отговори от други участници, че: робството на 21 век осигурява евтина работна ръка, която осигурява високи печалби, което осигурява още сделки, които пък осигуряват неограничена власт в ръцете на режима. Някои казват: загубихме Студената война ние, а не комунистите, защото се предадохме на парите, както французите – на Хитлер. 

Както и да е. 

Междувременно, разбирайки, че алчността и консуматорството са причината да се стигне до пандемията… ето тук - пак да си припомни КАК:

Кой и защо докара COVID-19 и защо ще го направи пак!

… та, междувременно, разбирайки, че алчността и консуматорството са причината да се стигне до пандемията, как реагира човекът? Отива в магазина и натоварва колички със стоки, тоалетна хартия, консерви. С което затруднява пазаруването на възрастните хора, както и на служителите в спешната помощ, които не си стоят вкъщи, а са на работа и могат да пазаруват само след работа.

В Англия големите вериги създадоха СПЕЦИАЛНО работно време, в което да пазаруват само медици и парамедици, за да могат да го направят, без да се редят на опашки – за да се върнат бързо на работните си места, където спасяват животи. 

Вместо това да се случи, тълпите от безделници се наредиха и предредиха медиците. 

Ето ви едно наблюдение в САЩ пък, където хората също бяха молени, молени, молени, молени да спрат да се презапасяват, защото няма недостиг на стоки, а така затрудняват съседите си, трудноподвижните, възрастните, хората, които живеят в отдалечени райони и могат да пазаруват по веднъж на седмица или месец. 

От веригата Costco предупреждават клиентите си да спрат да се опитват да връщат следните стоки, защото няма да бъдат приемани: тоалетна хартия, кърпички, мокри кърпички, вода, ориз, дезинфектант. 

Тези, които се презапасяваха, сега искат да ги върнат и да си вземат парите обратно. 

По някаква причина, човекът нарича сам себе си „каймакът на еволюцията“. Не знам за вас, но аз не съм виждал животно да се бие с друго животно за тоалетна хартия; също не съм виждал – да кажем – заешка популация (под формата на определени западни общества) да инвестира средства във вълчата популация (под формата на конкретни, но неназовани опасни режими), защото им се струва добра идея. 

„Каймак на еволюцията“ друг път! Рибите са по-умни. 

И докато сме на темата: вероятно много от онези милионери и милиардери, които инвестират в източни режими, си мислят: „А, когато станат толкова силни, че да ни завладеят, мен няма да ме пипнат, ние сме приятели!“

Точно както са си мислили отделните владетели по българските и балканските земи, когато османците са им обещавали „приятелство“, докато са биели съседите; точно както са си мислили индианските племена от Централна и Южна Америка, докато са гледали конквистадорите да вилнеят „у съседите“, че даже са се съюзявали с тях… Те са били „приятели“. 

Следите ли ми мисълта?

Както и да е, да продължим нататък с наблюденията ни над „как човечеството си учи урока“.

Руските власти изпратиха помощ на Италия, всички руски медии в Русия и проруски медии извън нея, както и безброй групи в социалните мрежи шумно рекламираха „делото“, докато и много от тях се подиграваха на „бездействието и безпомощността“ на Запада, в лицето на ЕС най-вече. 

Междувременно италианският в. „Ла Стампа“ показа, че 80% от руската помощ е безполезна. Оборудването, пише вестникът, е за ДРУГ ТИП КРИЗА – използва се за бактериологична дезинфекция, а ние сме изправени пред вирус-убиец. Според „Ла Стампа“ целият театър е, за да може Русия да сложи свое присъствие в Италия, където се намират жизненоважни бази на НАТО, пред предлог, че „помага“. Бонус към това е и чисто пропагандният ефект: Русия=браво!; ЕС=ууууу!

Връзват ли се хората на тоя номер? Уф, и още как!

Междувременно „лошият“ и некадърен ЕС прави ето това: 

Германия заделя 2 млрд евро в помощ на стартъп компании, за да им помогне да оцелят сред кризата, провокирана от коронавируса“;

ЕС отпуска близо 40 млн. евро на Западните Балкани в борбата срещу COVID-19“;

Очаква се ЕП да гласува 812 млн. евро за проекти, свързани с COVID-19“;

***

Междувременно в края на март, във Вирджиния, САЩ, 66-годишният пастор Ландон Спрадлин, който твърдеше публично, че коронавирусът е „масова хистерия“ и „медиен заговор срещу Тръмп“, умря… от коронавирус. Починал е по време на пътуване за мисии и проповядване, като последното му голямо предизвикателство е било в Ню Орлиънс, където е бил, за да „измие греховете“ на града, предаде сайтът Patheos. 

Малко преди да умре от COVID-19, пастор Спрадлин е публикувал шеговит колаж на стената си във Facebook, с който се подиграва със „сериозността“ на болестта и я сравнява със свинския грип, заявявайки, че всичко това е направено с цел да се увреди имиджа на Тръмп. 

Само два дни по-късно пък пастор Родни Хауърд-Брауни от Флорида е арестуван от полицията, защото пренебрегнал умишлено забраната за събирания и… събрал паството за проповед. 

***

В България църквата си настоява на своето, че литургии и служене ще си има редовно, но ще забърсват иконите… 

Чакаме втората вълна след Великден, явно.

Църквата надви над щаба за борба с коронавируса!

 

***

Интернет е пълен с шеги, че заради епидемията в САЩ, Мексико наистина ще вземе да построи стената на Тръмп. И че достъпът на американци в Мексико е забранен. 

***

Междувременно Facebook ви помага съвсем безплатно да тествате кои от вашите приятели имат отрицателно IQ. Следете истеричните им постове за 5G-мрежите и ще разберете. Криза е, ужасно е, „особеностите“ в характера изпълзяват на преден план, разбирам. 

***

Ветеринарите всеки ден обясняват, че животните не са опасни и НЕ СА приносители на COVID-19 и че е крайно време тъпана*ите да престанат да си изхвърлят домашните любимци на улицата. 

Слагаме на страна моралното падение в този акт, защото в чугунените мозъци морал няма, но поне помислете за себе си: след като не са опасни животните, пазете ги до себе си, защото скоро съвсем ще почнете да полудявате от самота в тая изолация. А тя ще продължава. О, как само ще продължава! 

***

Накрая това:

Надписът гласи: „Всеки филм за бедствия започва с това как правителството игнорира учените“. 
 

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8979

Повече за Коронавирус

corona

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Анализи

още

Анкета

Одобрявате ли решението на Доналд Тръмп да прекрати отношенията на САЩ със СЗО?

Одобрявате ли решението на Доналд Тръмп да прекрати отношенията на САЩ със СЗО?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.