Кола излетя от мост на столичния булевард Сливница

източник: Булфото

Коментари

  1. 2020.08.30 | 10:48
    Ръководейки се от девиза на София стигам до убеждението че след като бъде продължен бул. Сливница; блоковете от ж.к. Левски ще стигнат до Малашевско шосе. Това означава до продължението на бул. Сливница. Между бъдещия нов булевард и северната тангента може да се изгради нов модерен квартал. От северо източните квартали на София до северо западните, може да се изгради още една София защото има много не застроена площ. Метрото от терминал 2 е желателно да се продължи под пистата към Ботевградско шосе, продължението на бул. Сливница и към северната тангента. От там да има разклонение към Кремиковци. Защото това ще бъдат новите квартали на София. Като се изградят надлези по кръстовищата на булеварда няма да падат автомобилите във Владайската река или канала както го наричат.
  2. 2020.08.30 | 10:15
    След продължението на бул. Сливница, трябва да се превърне в най модерния бул. в София. Но трябва да се довършат някой недовършени сгради около булеварда. Освен това има и много схлупени къщи които приличат като кокошарник. Желателно е да се построят креативни небостъргачи. Но има хора от съвета които се плашат от тях и искат много голям рушвет за разрешение да се строят . Такива хора трябва да си ходят на село за да не пречат при изграждането на небостъргачите. Защото измислят разни лъжи че пречат за гледката към Витоша, както че пречат и на самолетите. На тези лъжи вярват само тези които не познават добре София. Защо позволяват само в Люлин и Младост да се изграждат кули. при гарата трябва да има кули и дори да разрушат комините на ТЕЦ София.Зад НДК до хотел Хилтън трябва да се изградят няколко въртящи и най големи небостъргачи. За гледката към Витоша пречат ниските 10 етажни сгради които заемат широка площ колкото два небостъргачи и са като огромно перде. Освен това трудно се заобикалят. Между небостъргачите има видимост. Доколкото за самолетите те прелитат над президенството като се приземяват. Когато излитат маршрута им е над стадион Г. Аспарухов и малашевските гробища.Според фактите кулите мяма да пречат на самолетите.
  3. 2020.08.29 | 23:55
    План за продължение на бул. Сливница имаше още от времето на социализъма. Но корумпираната глутница след преврата не заделяше пари за продължението и ремонта на булеварда.Затова често стават произшествия.
  4. 2020.08.29 | 23:46
    Ако булевард Сливница го продължат до магистрала Хемус, няма да има задръствания през центъра и няма да се замърсява въздуха. Но трябва подлези и надлези на всички кръстовища където се пресича булеварда. Така ще се намалят ПТП. Тогава по важност бул. Сивница ще се нареди след метрото. Преминаването през центъра по неяе ще става за не повече от 15 минути. Целта оправдава средствата.
  5. 2020.08.29 | 23:26
    Всяка година се случват подобни неща по няколко пъти. Но бул.Сливница е най важен за София. Затова на всички кръстовища от където минава трябва да се изградят транспортни надлези на няколко нива без да има по тях светофари, защото не са ефективни. Освен това след ремонта на ж.п. моста на сточна гара, булеварда трябва да бъде продължен до околовръстното при Враждебна, Кремиковци и да се свърже с магистрала Хемус. Това ще бъде най прекия път през центъра които ще свързва всички магистрали около София. Освен това ще бъде бърза връзка межди двете икономически зони. Така ще бъдат привлечени много инвеститори. Булеварда трябва да е широк и да бъдат изградени нови комуникаций; за вода, канализация и ток. Тогава ще изникнат нови квартали около булдеварда.
  1. 1

Напиши коментар

Водещи новини

още