Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят

  • 03 юни 2015 14:41

  • 1770
  • 0
Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят
©

В края на 2012 година, когато Facebook направи 1 милиард потребители, на бюрата на служителите се появи една малка червена книжка.

Тя трябваше да мотивира служителите и да им обясни какво е Facebook и каква е целта на компанията. Един от дизайнерите на книгата – Бен Бари, публикува сканирани страници от нея.

Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят:

Facebook не е създадена, за да бъде компания. Целта в началото е била да се създаде мрежа, която да свързва хората по света.

Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.

Прочети повече на: http://profit.bg/news/CHervenata-kniga,-koyato-stoi-na-byuroto-na-sluzhitelite-na-Facebook/nid-139168_picid-_page-1.html

Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.

Виж още ТУК.

Последвайте канала на

Борислава Борисова
1770 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини