Съревнованието между "Форд" и "Ферари" измести интереса от Злодеида

Историята за съперничеството между два автомобилни производителя в "Пълно ускорение" събра най-много публика в салоните, сочат обобщените данни от киносалоните след миналия уикенд.

Разказът за сътворяването на "Форд GT40" за автомобилно състезание през юни 1966 година е гледан от 10 504 зрители и има 111 842 лева приходи от билетите им за първите три дни у нас.

На втора позиция е българският "Доза щастие", създаден по книгата на Весела Тотева. Динамичното време на 90-те, съчетано с живота на една жена, която преминава през наркотици, падение, страх и избавление са видени вече от 33 380 зрители и имат 283 732 лева приходи след втората седмица на екран.

В „Доза Щастие“ ще звучи парче на една от най-великите британски групи

"Семейство Адамс" е на трета позиция по зрителски интерес. Триизмерната анимация за популярните герои, които този път трябва да се интегрират и в нормалния човешки свят или да го накарат да се интегрира с тях е вече трета седмица на екран у нас и за това време са я гледали 40 015 зрители и има 405 164 лева приходи.

На четвърта позиция е едномесечният първенец - "Господарка на злото 2". За вече пет седмици филмът за доброто и злото, приятелството и любовта, в който се преплитат отношенията между Горското царство и човешкия свят, е гледан от 131 556 зрители и има 1 374 068 лева приходи.

Злодеида - непоклатима вече месец по зрителски интерес

Пето място е за втората премиера от миналия петък - "Последната Коледа", създаден по едноименния поп-хит на Джордж Майкъл и Андрю Риджли от 1986 година. Романсът между Кейт и Том в традицията на добрите коледни филми е гледан от 5 804 зрители и има 62 626 лева приходи.

На шесто място сред най-гледаните филми е "Завръщане" на Ники Илиев. Пловдивското приключение на четирима приятели, развиващото се между 20 години, е вече пета седмица на екраните и са го гледали 78 059 зрители и има 702 043 лева приходи.

Седмо място е за третата премиера от миналия петък - "Битката за Мидуей". Сражението между САЩ и Япония между 4 и 7 юни 1942 година край едноименния атол, разказано през очите на офицерите и войниците, е гледано от 3 082 зрители и има 31 330 лева приходи за първите три дни у нас.

Осмо място е за "Доктор Сън" по книгата на Стивън Кинг. Превъплъщението на Дан Торънс - алкохолизиран писател в санитар в старчески дом и случващото се там, е гледано от 12 355 зрители и има 112 568 лева приходи за десетте дни у нас.

Девето място е за комедията "Не си играй с огъня". Способите, с които група въздушни пожарникари се справят с три деца, спасени от тях в горяща хижа, са гледани от 9 012 зрители и отчитат 85 815 лева приходи от билетите им.

Десето място е за третия български филм в първата десетка - "В кръг". Филмът на Стефан Командарев, който е с две награди от фестивала в Сараево и други три от варненския фестивал "Златна роза", е вече десет дни на екраните и са го гледали 11 320 зрители и има 84 329 лева приходи от билети. 

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.