Гневните птици смъкнаха Тарантино

Продължението на анимацията "Angry Birds: Филмът 2" след успеха на създадения по мобилна игра първи филм през 2016 година е на първа позиция сред най-гледаните филми у нас, сочат обобщените данни от киносалоните.

Обединението на гневните птици и старият им враг - зелените прасета, е видяно от 12 852 зрители и има 120 218 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е седмичният първенец - "Имало едно време... в Холивуд" на Куентин Тарантино. Историята от 1969 година в меката на киното, между навлизането на телевизията, на италианските спагети уестърни, хипи движението и двама приятели - актьор и дубльорът му, е видяна вече от 42 776 зрители и има 410 332 лева приходи за десетте дни у нас.

Трето място е за "Бързи и яростни: Хобс и Шоу", който е вече месец на екраните у нас. Десетият филм от поредица, в който главни герои са тези на Дуейн Джонсън и Джейсън Стейтъм, а героинята на Ванеса Кърби е тяхната задача, е гледан от вече 144 210 зрители и има 1 596 397 лева приходи от билетите им.

На четвърто място е "Цар Лъв" - обновеният вариант на любимата анимация от 1994 година. Неумиращата и подплатена с много песни история е вече месец и половина на екраните у нас и са я гледали 261 302 зрители и има 2 596 839 лева приходи.

Пето място в топ 10 заема втората премиера от миналия петък - "Докато смъртта ни раздели". Трилърът за първата вечер на младата Грейс в семейството на съпруга й, в която трябва да запази живота си, е гледан от 6 127 зрители и има 51 520 лева приходи.

На шесто място е тийн-комедията "Момчета за пример". Начинът, по който може да се върне похитен от по-голямата съседка дрон от трима подрастващи, обединени в групата "Барбарони", е вече десет дни на екраните у нас и за това време са го гледали 10 823 зрители и има 93 279 лева приходи.

Седмо място е за екшъна "Спайдър-мен: Далече от дома". Продължението на битката със злото, което вече е извън границите на Америка и започва с екскурзията на Питър и компания в Европа, е гледано от 73 936 зрители и има 805 536 лева приходи за двата месеца у нас.

Анимацията "Сами вкъщи 2", продължение на филма отпреди три години, е на осма позиция. Новите приключения на Макс, в които се включват бебето Лиъм, кучето Рустър, зайчето Снежко и три албинови тигри, които са вече 11 седмици на екраните у нас, са гледани от 92 927 зрители и отчитат 878 970 лева от билетите им.

На девето място сред най-гледаните филми е музикалната приказка "Аладин", римейк на анимацията от 1992 година. Фееричната история, в която са намесени джин от лампа, красива принцеса и вълшебна пещера, както и изкусен крадец, е вече три месеца и половина по екраните у нас, като за това време е гледана от 157 241 зрители и има 1 624 954 лева приходи.

Десета позиция е за екшъна "Анна". Манекенката - супершпионин, която успява да изиграе две конкуриращи се разузнавания под режисурата на Люк Бесон, е гледана от 19 676 зрители и има 174 979 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Бихте ли си направили естетични корекции на лицето?

Бихте ли си направили естетични корекции на лицето?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.