"Фатално затишие" привлече най-много зрители в киносалоните у нас

Трилърът "Фатално затишие" с Ан Хатауей, Матю Макконъхи и Джейсън Кларк в главните роли привлече най-много публика в киносалоните у нас, сочат обобщените данни за миналия уикенд.

Историята на капитан на риболовен кораб, който поема ангажимент да помогне на съпруга да се отърве от съпруга си, е гледана от 9 458 зрители и има 91 990 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е психотрилърът "Стъкления" на М. Найт Шамалан. Обединяващият героите от "Неуязвимият" и от "На парчета" трети филм, е гледан вече от 28 436 зрители и има 281 192 лева приходи за десетте дни у нас.

Трети по ред сред най-гледаните филми е "Аквамен", създаден по комиксите на DC Comics. За петте седмици на екраните у нас филмът за получовека и полуатлантец Артър Къри е гледан от вече 140 799 зрители и има 1 596 544 лева приходи от билетите им.

На четвърто място е анимационният "Ралф разбива интернета". Продължението на първият филм от 2012 година, в което Ралф този път влиза в глобалната мрежа, за да намери начин да спаси играта "Сладка треска" и приятелката си Ванилъпи е гледано от 57 180 зрители и има 553 478 лева приходи за месец у нас.

Пето място е за сръбският екшън "Южен вятър". Историята на една пратка наркотици, укрити в "Мерцедес", която изчезва по време на превоза и заради това настъпва напрежение в целия криминален свят на Белград, е гледана от 26 910 зрители и има 245 836 лева приходи за трите седмици у нас.

Шеста позиция е за екшън-трилъра "Escape Room: Играй или умри". Разказът за преживяванията на шестима непознати, избрали да участват в състезанието по разкриването на начините за излизане от "стая за бягство" е вече трета седмица по екраните у нас и за това време е гледан от 31 622 зрители и има 293 913 лева приходи.

На седмо място в топ 10 е втората премиера от миналия уикенд - "Кралицата на Шотландия", който вече е с две номинации за "Оскар" - за грим и за сценография. Опитът на Мария Стюарт да отстрани Елизабет Първа от престола на крал на Англия и събитията след това, са гледани от 2 545 зрители и има 25 946 лева приходи за първите три дни у нас.

На осма позиция е "Бохемска рапсодия", който е с вече два "Златни глобуса", пет номинации за "Оскар" и седем номинации за наградите на "Британската академия". Филмът за времето между влизането на Фреди Меркюри в "Куин" и участието на легендарната група в концерта на "Уембли" в Лондон през 1985 година е гледан от 165 606 зрители и има 1 548 377 лева приходи за трите месеца на екраните у нас.

Девети по ред е анимационният "Астерикс: Тайната на вълшебната отвара". Френската история по комиксите на Рене Госини и Албер Юдзеро за издирването на заместник на Гетафикс, който да продължи забъркването на вълшебната отвара, правеща галите непобедими срещу римляните, е гледана от 51 488 зрители и има 446 505 лева приходи за месец и половина на екраните.

На десето място е романтичната драма "Втори шанс". Случващото след подправянето на автобиография на помощник-управител в супермаркет, която поема разработването на нова серия природосъобразни козметични продукти в голяма компания, е гледано от 43 020 зрители и има 400 942 лева от билетите им за двата месеца у нас.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.