-
04 октомври 2012 11:57
- 1057
- 0
Въпреки че Facebook продължава да „твърди”, че е безплатен и винаги ще остане такъв, от вчера социалната мрежа пробва новата си услуга в САЩ, която позволява на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва „Франс прес”.
"Спонсоризираната" информация - като обява за продажба на гараж, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в рубриката новини на приятелите.
Социалната мрежа не посочва цена за новата си услуга, която започна да изпробва от май в Нова Зеландия и двайсетина други страни. Според сайта TechCrunch.com обаче тарифата е 7 долара за публикация. Мрежата уточнява, че от май предлага подобна платена услуга специално за компаниите.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Илияна Йотова: Надяваме се на стабилно правителство, но не на всяка цена и на всички компромиси
19 ноември 202422:09
Томислав Дончев: Срещите ни с ПП-ДБ трябва да бъдат за формиране на управляващо мнозинство, а не церемония по екзорсизъм
19 ноември 202418:47
Тодор Тагарев: Владимир Путин отново се опитва да всее страхове
19 ноември 202422:00
Интересът на България във войната: суверенна Украйна, ЕС и НАТО да запазят единството си като основни гаранти за съществуващия световен мир
19 ноември 202419:01
Водещите новини! Осъдиха Костадинов за език на омраза във Фейсбук. Украйна за първи път извърши атака срещу руска територия с ATACMS (и още…)
19 ноември 202419:14
11-годишното дете е починало в софийското училище "Захарий Круша"
19 ноември 202421:06
Белият дом: САЩ няма да променят позицията си относно използване на ядрени оръжия, след като Русия свали прага за употреба
19 ноември 202419:25
Изкуственият интелект вече говори на български: хора от цял свят искат да дойдат в България, за да се занимават с най-високите технологии
19 ноември 202418:05
Рядка риба изплува на плаж в Калифорния - вещае цунами и земетресения
19 ноември 202420:07