-
04 октомври 2012 11:57
- 1057
- 0
Въпреки че Facebook продължава да „твърди”, че е безплатен и винаги ще остане такъв, от вчера социалната мрежа пробва новата си услуга в САЩ, която позволява на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва „Франс прес”.
"Спонсоризираната" информация - като обява за продажба на гараж, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в рубриката новини на приятелите.
Социалната мрежа не посочва цена за новата си услуга, която започна да изпробва от май в Нова Зеландия и двайсетина други страни. Според сайта TechCrunch.com обаче тарифата е 7 долара за публикация. Мрежата уточнява, че от май предлага подобна платена услуга специално за компаниите.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Нинова се връща в политиката с новата си партия "Непокорна България"
21 декември 202409:46
Асен Генов (журналист): Необходимо е да има кабинет, но тази необходимост не е обяснена на никого
21 декември 202410:48
Стефан Джолев разкри: Имаме кадър с изчезналия Николай и кучето му
21 декември 202409:09
На ход са криминалистите: Зловещи новини от издирването на 13-годишния Николай
21 декември 202409:51
Владимир Чуков за нападението в Магдебург: Това е чист терористичен акт
21 декември 202408:25
След нападението с жертви и десетки ранени: Шолц пристига в Магдебур
21 декември 202409:32
Моментът на задържането на атентатора от Магдебург
21 декември 202408:24
42-годишен работник на "Мини Марица-изток" загина по време на работа
21 декември 202412:20
Планински спасител за двамата оцелели при трагедията в Пирин: Единият някак се е измъкнал невредим
21 декември 202408:42