-
04 октомври 2012 11:57
- 1057
- 0
Въпреки че Facebook продължава да „твърди”, че е безплатен и винаги ще остане такъв, от вчера социалната мрежа пробва новата си услуга в САЩ, която позволява на потребителите да си платят, за да могат публикациите им да станат "по-видими", когато ги смятат за особено важни, отбелязва „Франс прес”.
"Спонсоризираната" информация - като обява за продажба на гараж, благотворителна акция или съобщение за годеж - ще се появи на челно място в рубриката новини на приятелите.
Социалната мрежа не посочва цена за новата си услуга, която започна да изпробва от май в Нова Зеландия и двайсетина други страни. Според сайта TechCrunch.com обаче тарифата е 7 долара за публикация. Мрежата уточнява, че от май предлага подобна платена услуга специално за компаниите.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Пореден опит да бъде избран председател на Народното събрание
20 ноември 202406:13
Масов протест на таксиметровите шофьори у нас
20 ноември 202406:18
Ограничават движението по АМ „Тракия“
20 ноември 202406:22
Зеленски предупреди: Украйна ще загуби, ако САЩ спрат да помагат
20 ноември 202406:03
САЩ предоставят противопехотни мини на Украйна
20 ноември 202406:09
Кремъл: Западът продължава да използва Украйна като инструмент за нанасяне на стратегическо поражение на Русия
20 ноември 202406:11
Макрон: Китай има ключова роля за предотвратяването на ядрена ескалация
20 ноември 202406:06
Полша заплаши да затвори всички консулства на Русия
20 ноември 202406:26
Много ветровито и необичайно топло днес
20 ноември 202405:56