НАСА показва на живо кацането на марсохода Curiosity

• 01 август 2012 18:50

НАСА показва на живо кацането на марсохода Curiosity

НАСА ще организира грандиозен празник за всички любители на космоса. На огромни екрани в Ню Йорк в нощна на 5 срещу 6 август ще бъде показано кацането на марсохода Curiosity на повърхността на Червената планета.

От космическата агенция ще демонстрират и всичко, което става в центъра за управление на полетите в Лабораторията за реактивно движение. Именно тази организация създаде и тества новият марсоход Curiosity, и тя ще го „примарси".

До сега Mars Science Laboratory е най-скъпият проект на НАСА, който струва $2,5 милиарда.

Апаратът се насочи към Марс през ноември миналата година. Маневрата, която планират да проведат инженерите за мекото кацане на апарата ще бъде доста необичайна. Curiosity е с големина на Mini Cooper. Той трябва да кацне в кратера Гейл, който ще изучава в продължение на две години. Учените предполагат , че марсоходът ще открие в него вода, а възможно е и живот, който според хипотезите, съществува на тези места.

kolkoto pokazaxa lunata,tolkova 6e pokajat i mars
Стартрек

2015.03.14 | 11:19

Луната я показаха ти къде си бил дрогиран под масата ли ? Това че ЦРУ са си поиграли на кинаджии и позаснели някое и друго филмче в студио за да излъчат кадрите там където няма оригинални кадри или те са със отвратително лошо качевство защото с цел да се прецака и надцака конкуренцията ( СССР ) цялото обурудване е проектирано изработвано и е изпратено на мисия без да е тествано , а в духа на времето нито СССР нито САЩ биха си признали открито че са се провалили публично особенно след речите на Кенеди в стил Бойко Борисов за това какво ще направят САЩ . Да не говорим и че общественото мнение в САЩ по това време не приема разходите за космическите изследвания не ги приема радушно и чак когато става инцидента със Аполо 13 косм. програма привлича хужният обществен интерес .

Да, така е.

2015.03.14 | 11:17

Пич ако американците не бяха кацали на Луната руснаците които и до сега се стараят да им го начукат със повод и без повод щяха ли да си мълчат засрамени че някой ги победил досега щяха да разкрият нещата и щеше да стане глобален скандал !
ХАХАХХАХАХААХА

2015.03.14 | 11:16

2,5 милиарда за един марсоход аз ако имах толкова пари щях да си купя някой гръцки остров и щяха да ми останат пари и за къща със басейн че частно летище да си направя и да ми останат пари за правнуците ми !

2015.03.14 | 11:16