-
23 януари 2015 12:29
- 2452
- 1
"Медиарисърч", агенцията за измерване на телевизионна аудитория, с която Нова телевизия работи от края на миналата година, изгуби конкурс за измерване на румънската телевизионна аудитория, пише ПИК.
Конкурсът приключи миналата седмица, а победител е агенцията, която досега измерваше пазара в Румъния – Kantar Media. Тя е избрана от експертна комисия от рекламни агенции, телевизии и разпространители, за да е сигурно, че ще бъдат съблюдавани интересите на цялата индустрия. Договорът е за периода до 2019 г. През 2012 г. Kantar успешно премина през одит на системата, който доказа, че работи добре в допустимите рамки.
В България признатата от индустрията агенция е ГАРБ. През 2014 г. тя беше одитирана от най-големия и авторитетен център за пийпълметрия – френския CESP. Тогава в заданието към одитора Нова взе активно участие, техните коментари бяха взети предвид, но се отказаха да участват в плащането на самия одит. От края на 2014 г. обаче Нова тв внесе смут на пазара като на практика накара всички да работят с две „валути”.
Последвайте канала на
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Лазаровден е!
27 април 202406:09
Традиции и обичаи на Лазаровден
27 април 202406:37
Какви са цените на цветята по празниците?
27 април 202406:46
Пленум на БСП, определят кандидатските листи за изборите
27 април 202406:19
Какво се случва на пазарите?
27 април 202406:25
"Хамас" проучва официалния отговор на Израел на предложението му за примирие
27 април 202406:29
Недоносеното момиченце, спасено от утробата на мъртвата си майка, 5 дни по-късно почина
27 април 202406:14
Забраниха фойерверки в Кипър заради пожари
27 април 202406:42
Защо най-често посягаме към чашката?
27 април 202408:55
2015.01.26 | 09:47