-
04 февруари 2013 18:31
- 1212
- 7
ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години. Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия. Това се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.
Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.
Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.
За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.
За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.
С Решение на ДКЕВР, считано от 01. 07. 2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР.
ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.
При сметка от 100 лева, за ЧЕЗ остават 17 лева, а останалата сума се изплаща обратно по веригата - за производство и пренос, включително добавки за зелена енергия, добавка за енергия от когенерация, невъзстановяемите разходи по дългосрочни договори, данъци, такси и акцизи. ЧЕЗ изплаща на останалите участници във веригата на ценообразуването дължимите суми (83% от фактурираната цена за клиентите), независимо от това дали клиентите са ги платили или не.
Изразяваме готовността си да работим заедно с гражданските и потребителски организации и институциите за осигуряване на повече информация и внасяне на яснота по фактурите и други свързани с клиентите ни и дейността на ЧЕЗ въпроси” - се казва в изявлението на ръководството на ЧЕЗ.
Последвайте канала на
Свързани новини
Изненада на "Герена"! Дарко Тасевски остава в Левски
Астън Вила 2:1 Манчестър Сити, Фоудън намали
Работата на "Армията" за тази година приключи, ето какво свършиха строителите
Битката на върха в Ла Лига
Какво ще е различното в новозапалената вражда на Усик и Фюри
Левски избира между трима чужденци за нов треньор
Коментари 7
Добави2013.02.09 | 04:21
2013.02.09 | 04:21
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
Добави коментар
Водещи новини
Доцент Наталия Киселова: Има два варианта за съставяне на кабинет. Единият формат е с ГЕРБ, другият без ГЕРБ
21 декември 202414:27
Първан Симеонов (политолог): Това изглежда тревожно добре. ГЕРБ и ДБ зазвучаха абсолютно еднакво през последните 48 часа
21 декември 202414:51
Асен Генов (журналист): Необходимо е да има кабинет, но тази необходимост не е обяснена на никого
21 декември 202410:48
На ход са криминалистите: Зловещи новини от издирването на 13-годишния Николай
21 декември 202409:51
42-годишен работник на "Мини Марица-изток" загина по време на работа
21 декември 202412:20
Тирове и обилен снеговалеж затрудняват движението през прохода "Петрохан"
21 декември 202413:13
Сняг и дъжд валят в цялата страна
21 декември 202413:25
Българска гражданка е арестувана за шпионаж в полза на Русия
21 декември 202415:49
Атентаторът от Магдебург критик на исляма и фен на Алтернатива за Германия
21 декември 202416:08
2013.02.09 | 04:21