-
04 февруари 2013 18:31
- 1212
- 7
ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години. Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия. Това се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.
Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.
Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.
За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.
За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.
С Решение на ДКЕВР, считано от 01. 07. 2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР.
ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.
При сметка от 100 лева, за ЧЕЗ остават 17 лева, а останалата сума се изплаща обратно по веригата - за производство и пренос, включително добавки за зелена енергия, добавка за енергия от когенерация, невъзстановяемите разходи по дългосрочни договори, данъци, такси и акцизи. ЧЕЗ изплаща на останалите участници във веригата на ценообразуването дължимите суми (83% от фактурираната цена за клиентите), независимо от това дали клиентите са ги платили или не.
Изразяваме готовността си да работим заедно с гражданските и потребителски организации и институциите за осигуряване на повече информация и внасяне на яснота по фактурите и други свързани с клиентите ни и дейността на ЧЕЗ въпроси” - се казва в изявлението на ръководството на ЧЕЗ.
Последвайте канала на
Свързани новини
Младежите удариха Турция с фамозен гол почти от центъра
България пред Рубикон в Люксембург
Супер терен за "лъвовете" в Люксембург
Лига на нациите: Литва изравни в първата среща за деня
Александър Димитров: Националният отбор играе за резултат
ЦСКА - София тренира без Исека, Бусато сложи маска на лицето си
Коментари 7
Добави2013.02.09 | 04:21
2013.02.09 | 04:21
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
2013.02.05 | 21:19
Добави коментар
Водещи новини
Какво си казаха Кирил Петков и Делян Пеевски в НС, за да стане скандал?
15 ноември 202418:30
Кирил Петков с питане към НСО по повод охраната на Пеевски
15 ноември 202417:25
Стойнев, БСП: Ако сега ГЕРБ и ПП-ДБ не намерят разбирателство, те стават излишни за българската политика
15 ноември 202417:39
Политолозите проф. Румяна Коларова и Слави Василев се скараха заради проекта на президента: Политическият пъзел изглежда заключен
15 ноември 202417:32
МИР коментира преместването на БАИ от новата сграда на ДПС - Ново начало
15 ноември 202416:52
Проверката на Главния инспекторат в МК откри системни нарушения и незаконосъобразно разходване на публични средства
15 ноември 202416:57
Директорът на Народния театър: Два дни преди протеста предупредих, че ще има напрежение
15 ноември 202417:54
МОН няма да обяви 3 януари за неучебен
15 ноември 202418:54
Установиха шофьорката, блъснала бременна жена в София и избягала
15 ноември 202417:25
2013.02.09 | 04:21