ЧЕЗ ще проверява всяка жалба и сигнал за неточна сметка за електроенергия

  • 04 февруари 2013 18:31

  • 1202
  • 7
ЧЕЗ ще проверява всяка жалба и сигнал за неточна сметка за електроенергия
©

ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години. Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия. Това се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.
Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.

За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.

За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.

С Решение на ДКЕВР, считано от 01. 07. 2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР.

ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.

При сметка от 100 лева, за ЧЕЗ остават 17 лева, а останалата сума се изплаща обратно по веригата - за производство и пренос, включително добавки за зелена енергия, добавка за енергия от когенерация, невъзстановяемите разходи по дългосрочни договори, данъци, такси и акцизи. ЧЕЗ изплаща на останалите участници във веригата на ценообразуването дължимите суми (83% от фактурираната цена за клиентите), независимо от това дали клиентите са ги платили или не.

Изразяваме готовността си да работим заедно с гражданските и потребителски организации и институциите за осигуряване на повече информация и внасяне на яснота по фактурите и други свързани с клиентите ни и дейността на ЧЕЗ въпроси” - се казва в изявлението на ръководството на ЧЕЗ.

Последвайте канала на

Десислава Станева
1202 7

Свързани новини

Коментари 7

Добави коментар
Петко

2013.02.09 | 04:21

7
от 100лв. 17лв. печалба...това са "само" 17% маржин, тъпи еврей!

2013.02.09 | 04:21

6
5милоона сметки по 17лв.=85 милиона на месец по 12месеца = на 1020 милиона.Живи да ги оплачеш.
иво

2013.02.09 | 04:21

5
Вместо да проверяват жалби - по добре за нас е да изЧЕЗнат от България !!

2013.02.05 | 21:19

4
Само РЕФЕРЕНДУМ за изборите-заедно и ВЪН,ако сме единни,иначе ще ни го слагат вечно и ЕРД-та и ВиК -франсетата) и топлото и т.нАко на германеца му вземат почти цялата заплата за парно и ток,какво ли ще стане,а?Много сме задръстени,а може да го решим завинаги,само за месец.

2013.02.05 | 21:19

3
ИЗВОД;Малко вдигнахме шум,и почнаха да се паникъосват.Ами ако скочиме заедно,огромни тълпи(на нас ни бъркат брутално в джоба),резултата ще е потресаващ.Никой няма да се откаже от трона,заради разни Чез-ове Еонци и т.н.Властта е сладка и само веднъж е в ръцете ти.Натиснеме ли-ще ги изгонят.
Да се развалят концесиите

2013.02.05 | 21:19

2
ЧЕЗ да се маха от България, ама са виновни българските институции които им позволяват да безчинстват как си искат
Жалба от ЧЕЗ

2013.02.05 | 21:19

1
Чакам от ЧЕЗ отговор за незаконно начислени суми за НУЛЕВ отчет на електомер в село Дерманци вече няколко месеца все проверявали нещо което го нямаи н е връщат парите

Добави коментар

Водещи новини