-
14 юни 2022 13:17
- 3122
- 18
Изваждаме железниците от килера на българската икономика, каза на пресконференция в Русе министърът на транспорта и съобщенията Николай СъбевНиколай Събев е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност “Управление на флота и.
„България ще е "на релси". Тя трябва да отговори на зелената сделка и да бъде все по-неутрална към природата. Това е основна политика на Министерството на транспорта и съобщенията“, заяви министърът за бъдещето развитие на железопътния транспорт.
„За ужас на хората, които очакваха да развиват още бизнес за сметка на БДЖ, вече няма да стане така. Българските държавни железници се изправят на крака и започват да работят все по-добре“, смята Николай СъбевНиколай Събев е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност “Управление на флота и.
Министърът е на посещение в крайдунавския град, където участва в дискусия за възобновяване на проекта за изграждане на градска железница, която да осигурява бърза връзка между централната градска част с района на бившия Комбинат за тежко машиностроене (КТМ), двете промишлени зони на града, индустриалния парк, както и връзка с град Мартен и други населени места. В разговорите се включи и ръководството на Държавно предприятие „Национална компания железопътна инфраструктура“.
Русе може да стане част от един сериозен индустриален конгломерат, който включва Букурещ и Варна, смята министър Събев.
Той обяви, че всеки ден получава по над 10 сигнала за различни нарушения в поверения му ресор, като се стреми да разглежда всички, с изключение на анонимните.
„Почтеността задължава. Разчитаме, че все повече хора, най-вече депутати, ще осъзнаят, че сега е моментът България да продължи да прави промяна“, посочи Николай СъбевНиколай Събев е завършил Висше военноморско училище Варна, специалност “Управление на флота и за политическата ситуация в страната.
По повод на европейския пакет „Мобилност“ за периодичното връщане на камионите до мястото им на регистрация, Събев увери, че усилията на страната ни да се отложи тази мярка и да се намали нейната тежест върху превозвачите няма да спрат.
Последвайте канала на
Свързани новини
ОЛАФ: България да върне 38 млн. евро европейско финансиране за жп проект
23 август 202321:08
Министерството на транспорта и съобщенията предприе действия за премахването на еко стикерите
01 юли 202216:08
Железопътният транспорт във Великобритания е изправен пред "лято на недоволството"
14 юни 202215:08
Коментари 18
Добави2022.06.14 | 14:38
2022.06.14 | 14:27
2022.06.14 | 13:49
2022.06.14 | 14:16
2022.06.14 | 14:09
2022.06.14 | 13:24
2022.06.14 | 14:11
2022.06.14 | 13:26
2022.06.14 | 14:10
2022.06.14 | 14:06
2022.06.14 | 14:08
2022.06.14 | 14:07
2022.06.14 | 13:55
2022.06.14 | 13:26
2022.06.14 | 13:39
2022.06.14 | 13:38
2022.06.14 | 13:29
Добави коментар
Водещи новини
Нейнски очаква положителен отговор за Шенген по суша днес, но свободното преминаване може да се забави
22 ноември 202407:49
Ще се откаже ли Виена от ветото си за Шенген?
22 ноември 202408:27
Борислав Цеков: Радев ще катастрофира тежко
22 ноември 202408:31
Харизанов: Радев започва да задава темпа на събитията, може да работи в различни сценарии
22 ноември 202408:46
Първан Симеонов: Христо Иванов никога не е затварял вратата към Борисов
22 ноември 202408:22
Проф. Огнян Герджиков: Промените в Конституцията - аматьорщина
22 ноември 202407:45
Костадинов: Кирил Петков ми звъня 2022 година, за да ги подкрепим
22 ноември 202407:53
Красимир Георгиев: България има нужда от нов Закон за движение по пътищата
22 ноември 202408:24
Екшън с преследване и арести: Задържаха контрабандни цигари за 2 милиона лева в Пловдивско
22 ноември 202408:10
2022.06.14 | 16:09