Борисов за по-скъпия билет: "Искате ли старите икаруси"...

  • 01 юни 2016 15:31

  • 14493
  • 80
Борисов за по-скъпия билет: "Искате ли старите икаруси"...
© Булфото

Понеже имам старомодния навик да чета какво пише в самия доклад... и предвид факта, че в някои издания видяхме заглавия от типа, че ОЛАФ е казал, че България е най-корумпираната или най-много злоупотребява с еврофондовете: в самия доклад няма нито един текст, който съответства на това заключение или на тази констатация. Нещо повече, във всички изнесени данни няма нито един процент, нито едно число, което да потвърждава нещо подобно. Това каза вицепремиерът по европейските фондове и икономическата политика Томислав ДончевТомислав Дончев Томислав Пейков Дончев е български политик от партия ГЕРБ, заместник на днешното правителствено заседание по повод доклада на ОЛАФ и появилите се интерпретации по него.

„Отдавам това не само на предизборната кампания, а и на този яд, че по всички параметри, които и ЕВРОСТАТ дава – намаляване на безработицата, ръстът на икономиката, повишено потребление, параметри, при чието изчисляване не участваме, за да ни подозират, че някой напудря данните, те са факти”, коментира министър-председателят Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г, цитиран от правителствената пресслужба. По думите му, борбата в България не е да управляваш, а да си опозиция и „всеки търси какъвто и да е елемент за атака. И когато една такава мълва – направо надминават Гьобелс – е повторена многократно, лъжата става истина”.

Вицепремиерът Дончев изнесе конкретни данни от изготвения от Европейската служба за борба с измамите документ и посочи, че тези, които злоупотребяват с данните в доклада, го правят с политически цели. „Всички подобни разследвания се правят заедно с българските институции и тук мисловната линия, че Европейската служба за борба с измамите ни е хванала на тясно, е абсолютно нелепа, доколкото ние работим заедно и не веднъж от ръководството на службата е подчертавано колко добро е партньорството с българските национални органи”, посочи Дончев.

Той припомни също, че няма държава-членка, в която да не се правят опити за злоупотреба с европейски пари. „Важното е как държавата реагира на подобни опити, а държавата в България реагира абсолютно безкомпромисно”, категоричен беше вицепремиерът.

По време на правителственото заседание премиерът Борисов коментира и друга "гореща" тема - поскъпването на билетите за градския транспорт в София, което е в сила от днес. От вчера слушам за тази цена на билетчето – 80 цента. Видяхте колко е в Гърция, 2 евро в Брюксел. Ще кажат: „Има разлика в заплатите”. Ами тук в пъти е разликата в цената на билета! Автобусите и тролейбусите са едни същи. Метрото ни е по-ново, по-хубаво и по- във всяко едно отношение. Едва ли не, ако има гратисчия да го дадем и да кажем, че това всъщност е… С цялото ми неудобство, не ме карайте да реагирам аз. Всеки да си следи темата и да обяснява. Защото, помните преди три години каква еуфория беше в българския парламент, когато от БСП казваха, че лявата вълна идва, и че президентът Оланд и социалистите са победили във Франция, Ципрас в Гърция, и че започват да текат медът и маслото, ще се вдигат заплатите, а ще намаляват данъците... Хубаво е да се помни. В момента и във Франция, и в Гърция данъците растат, стачки, митинги, протести точно на тези хора, които доведоха на власт социалистите, заявява министър-председателят.

С една, дума не винаги това, което правим, може да заслужи одобрение. Ако има референдум "Да се вдигне ли цената на билетчето", аз знам изходът какъв ще бъде. Но ако има и референдум „Искате ли старите „Икарус”-и”… Защото не беше толкова далече времето като станах кмет, най-младият „Икарус” в София и тролей ми бяха набори – 47-48-годишни. А сега като гледате – всичко е ново. Дотацията на държавата към София и на София към билетчетата е 90 милиона на година. С по 90 милиона на година за градския транспорт знаете ли колко булеварди, мостове и естакади в София ще се построят и т.н., и т.н. Повече характер, повече здрави нерви и обяснения! Лесно е да се подведем и ние по тази тема, но резултатът е стар „Икарус” на 50 години, зимата – студено, а лятото – топло. Сега сядат хората – климатик, отопление, интернет и като намерят автобус със счупена седалка веднага това е новина. Това е новина вече! Знам колко е непопулярно, но тук кметът на София има цялата ни подкрепа за действията, каза още Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
14493 80

Свързани новини

Коментари 80

Добави коментар

2016.06.04 | 07:16

60
Май борбата е да се затрие България, от всички правителства досега!
Shoni

2016.06.02 | 20:47

54
Интересно ми е като приключи програмният период на европейските програми с какво ще се дуе Тиквата, икономика базирана на европари, в България производство няма.
Калоян

2016.06.02 | 03:05

9
Ей смешнициииииии, не сме кьорави беее.....всички виждат евро елепенките разлепени из автобусите! Нагли сте
Обективен

2016.06.02 | 20:47

53
По-нагъл тип от този няма. Не ме разбирайте погрешно, не подкрепям социализма и не искам да се връщаме назад във времето. Но не може да се биеш в гърдите колко стабилно правителство имаш, когато минималната заплата в страната ти е 210 евро. В същото време минималната работна заплата в почти всички други европейски държави ти е МИНИМУМ 500 евро и се взима от хора със срендо образование и никаква квалификация. В България за 500 евро трябва да си полиглот - поне 3-4 чужди език и още един куп други умения и квалификации. Гледах едни статистически данни, които показват как на човек българин са му нужни поне 400 евро заплата, за да живее НОРМАЛНО. У нас хирурзите с 10 висши взимам по 1000 евро, а в Германия само един охранител взима минимум по толкова. Борисов е един кърлеж, който е министър-председател, не заради личните си качества, а заради това, че от европейската народна партия държат властта в Европа и му отпускат европари. Не подкрепям никого - ни ГЕРБ, ни БСП, ни ДПС, но когато Орешарски дойде на власт, веднага му спряха европарите. Това не е ли извиване на ръце? ЕС е една мафиотска структура, същата като ВИС, СИК и т.н. Просто е по-мащабна.
махайте ХОЛОГРамите от БИлети и винетки

2016.06.02 | 00:18

7
Съгласно действащия ЗАКОН лепенето на отвличащи вниманието на водача лепенки на предно и други стъкла е ЗАБРАНЕНО.. В СЛучая водачите на милиони МПС са принудени да лепят на предно стъкло поне три ТЕЖКО TERORisТИЧНИ НАГЛО ПРЕСТЪПНИ ЛЕПЕНКИ .. Заради нанесени изключителни вреди на Европа,МАЛА АЗИЯ и други региони с оръжейна анти човешка система маскирана като "Винетка" се предлагат показни растрели на престъпниците от министерства и ведомства..нанесените вреди са тежки и трудно компенсируеми

2016.06.04 | 07:16

62
Абе тия автобуси нали идват от европейските програми... т.е. ние не плащаме за тях? Е за какъв хой вдигат цената на билетите тогава? Не се наядоха тия боклуци.. :@

2016.06.02 | 20:45

51
Хич не си прав бат Бойко - тия хитринки ги прилагай на някой избоен митинг към тия, които не мислят а само гласуват ЗА. При тези нива на заплащане - при обстоятелството, че голямата част от София НЕ е покрита от метро - и за да стигнеш от точка А до точка Б трябва да дупчиш по 2-3 билета само в едната посока - по-добре е хората да се тараляскат в стария Икарус, но да им е по възможностите да се придвижват. Щото всички сме наясно, че ти или министрите ти НЕ СЕ ВОЗИТЕ В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ - А ПОЛЗВАТЕ СЛУЖЕБНИ АВТОМОБИЛИ НА ДЪРЖАВНО ГОРИВО - затова и не ви дреме кое колко струва.
анТИКВАр

2016.06.02 | 20:44

50
Нека не ми казва колко е билетчето в Брюксел, нека се сравни с нещо по-близко до нащата черга: в Букурещ билета е 0.3 евра.

2016.06.02 | 20:44

49
Стига със тази Румъния. ..там транспорта е частен...

2016.06.02 | 20:44

48
Нови автобуси ....нови цени

Добави коментар

Водещи новини