Московски: Догодина ще има още съкращения в БДЖ

  • 26 ноември 2011 13:26

  • 3812
  • 6
Московски: Догодина ще има още съкращения в БДЖ
©

Работещите в железниците са наясно, че алтернатива за спасяването на БДЖ няма, а стачката е провокирана от ръководството на синдикатите. Проблемите са тежки, защото, ако кредиторите предприемат по-сериозни действия, дружеството ще бъде обявено в несъстоятелност.

Това обяви в "Седмицата" на Дарик министърът на транспорта Ивайло МосковскиИвайло МосковскиИвайло Московски е министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията в кабинета. Той подчерта, че исканията на синдикатите са по-широко обхватни от това, което правителството предлага като спасителни мерки за дружеството, и затова няма как управляващите да се съгласят с тях.

Министър Московски уточни, че ако дружеството бъде оздравено, ако доверието на кредиторите и хората към БДЖ се върне, то през 2013-2014 г. Европейската комисия ще ни отпусне 600 млн. лева за нови влакове.

Според транспортния министър, ако стачката остане в краткосрочен план, ще се икономисат разходи, но в дългосрочен план - ще се изгуби цялостният потенциал на железниците. По думите му, въпреки планираното увеличение на цената на билетите влакът ще си остане най-евтиният вид транспорт, но и най-некачественият. Московски не скри, че подвижният състав на железниците е абсолютно амортизиран, на 25 години, а "вагоните с усилия се пускат в що-годе приличен вид".

Ивайло МосковскиИвайло МосковскиИвайло Московски е министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията в кабинета заяви, че до края на годината ще бъдат съкратени общо 2000 души, а за догодина е планирано да бъдат освободени от работа още до 500 служители, като те ще бъдат обезщетени със социален пакет, който ще бъде обезпечен от Световната банка.

"Всички министри от последните две правителства носят вина за сегашното състояние на железницата", категоричен беше Московски и добави, че хората трябва да знаят кога, как, защо железницата е доведена до това състояние. "Несериозно е да се твърди, че това ръководство на железницата има вина, при положение, че аз съм на този пост от 5-6 месеца. Ако Александър ЦветковАлександър Цветков Александър Цветков е български политик, бивш министър на транспорта, информационните си вършеше работата както трябва, щеше още да е министър", подчерта Московски.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
3812 6

Свързани новини

Коментари 6

Добави коментар
SS

2011.11.30 | 12:14

6
DOSEGA KATO KRAHA OT BDJ NE SE OPLAKVAHA PAK SEGA KATO OPRQ NOJA DO KOKALA PO4NAHA DA PLA4AT!!!
Boss

2011.11.28 | 20:40

5
Щях да се учудя, ако нямаше! То в железниците от 8 години насам на всеки 3 месеца се почват "реформи" - считай съкращения и така и не модернизираха този вид транспорт! Така и не разбраха, че модернизация не значи съкращения, а промяна в мирогледа на управляващите и начина на управление! На някои не им изнася това. Трябва да има промяна - но промяна в йерархическата структура, която е военизирана там... Имате ли представа колко идиоти управляват тази железница, включително освидетелствани със зелени рецепти?! От тях трябва да почнете със съкращенията. Ако не знаете как или не ви стиска - има хора дето знаят и имат куража да го направят!
e

2011.11.28 | 11:16

2
---- Прикрепено писмо (каво обяваяваш дали 1000 000 е взел Доган за КОНСУЛТАНСКИ ??? Ами в СЦЕНАРИЯ ти написаха така.Ти как ще ЕНЕРГЕзираш България? Да не забравиш да кандидатстваш и за рекламен agent на батерии-ЕНЕРГАИЗЕР) ---- Подател: евгени славков До: PRIMEMINISTER@GOVERNMENT.BG Относно: каво обяваяваш дали 1000 000 е взел Доган за КОНСУЛТАНСКИ ??? Ами в СЦЕНАРИЯ ти написаха така.Ти как ще ЕНЕРГЕзираш България? Да не забравиш да кандидатстваш и за рекламен agent на батерии-ЕНЕРГАИЗЕР Дата: Събота, 2011, Ноември 26 14:05:13 ЕЕТ Господин Борисов,мислиш ли че вечните ти прикрития с този и онзи и сега с Народаната Партия/ ЕПП/ ще ви минават АБВ-НОМЕРЦАТА ???! Ами полека-лека ще ви разберат мафиотските СТРУКТУРИ. Сега си оставил ИНФРАСТРУКТУРНАТА НОЖИЦА и си се захванал с ЕВРОПЕЙСКАТА КРИЗА !!! Засрами се бе Борисов ,преди да дойде европейската криза,как е работила българската икономика ???! Не си ли спомнияш ,че в България винаги е имало една АБВ-МУТРЕНСКА КРИЗА,или Румен Петков ти каза ДРУГО ???! Още преди него/Р.Петков/, част от ЕНЕРГЕТИКАТА бе поверена на бившия МВР-министър Н.Добрев и синове.Ами не е ли това КРЪВОСНАБДЯВАНЕТО на вашата АБВ-МАФИЯ ???!!! Ти сега как ще ГАЗИФИЦИРАШ българия ???Престанете със Станишев да правите нови серии от ПРЕХОДНИЯ САПОУН-СЕРИАЛ,започнал със "Соффиските боклуци" , държейки хората в ЗАБЛУДА, и заглавието ТРИПОДА и "ПИПАЛЦА". Един въпрос господин Борисов: Кое е по -важно,Самата сграда на "Сълза и смях" или КАСАТА с БИЛЕТИТЕ ?! В постановката на БСП билетите са хората превърнати в кокошки СНАСЯЩИ И ЗЛАТНИ ЯЙЦА,а ти в моменте Бойко играеш ролята на УМНИЯ ПЕТЕЛ. Що е то ЕНЕРГЕТИКА Борисоов ???? Знам,ще кажеш :Нещо като Цанков Камък,но Бойко това епизодче "Цанков Камък" бе оставено за да се изграждат следващите епизоди на СЛЕДВАЩИТЕ ПЕТИЛЕТКИ.
Самуил

2011.11.28 | 15:30

3
За мащабите на България, БДЖ могат да бъдат обслужвани от 2 пъти по-малко персонал. Трябва да съкратят поне 5-6000 човека. Ай сиктир с тия комунистически глупости, всички ще плащат на жепейците щото нямало какво друго да разботят.
БДЖ

2011.11.28 | 15:30

4
БДЖ е ненужно комунистическо предприятие затова колкото по-бързо се закрие толкова по-добре за всички. Да не забравяме, че с новите магистрали транспортното обслужване ще бъде на висота.

2011.11.27 | 15:22

1
ако сте спортист и имате нужда от ортези, протектори и предпазно облекло W W W . S P O R T N A M E D I C I N A . C O M

Добави коментар

Водещи новини