Новият транспортен министър спира приватизацията на БДЖ "Товарни превози" (обновена)

  • 29 май 2013 16:12

  • 4585
  • 12
Новият транспортен министър спира приватизацията на БДЖ "Товарни превози" (обновена)
©

Процедурата за приватизация на БДЖ "Товарни превози" най-вероятно ще бъде прекратена.

Това заяви новият министър на транспорта Данаил ПапазовДанаил Папазов Данаил Папазов е роден в добричкото село Красен. Магистър, специалност „Корабоводене” на, при приемането на поста от служебния министър Кристиан КръстевКристиан КръстевКристиан Кръстев е министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията от 12 март до, предаде БНР. По този начин ще се спасят работни места, каза още Папазов. Той обеща да се работи усилено за решаване на проблемите на българските превозвачи. По думите на Папазов, в момент, в който България изпитва остра нужда от работни места, ще бъде направен опит да бъде запазено предприятие, което храни стотици работници. Новият министър обаче подчерта, че няма да предприема прибързани действия, а първо ще направи анализ на ситуацията. Данаил ПапазовДанаил Папазов Данаил Папазов е роден в добричкото село Красен. Магистър, специалност „Корабоводене” на съобщи още, че ще бъде готов с екипа си в края на следващата седмица.

Служебният министър Кристиан КръстевКристиан КръстевКристиан Кръстев е министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията от 12 март до каза, че наследникът му е изключителен професионалист и експерт и се радва, че точно той оглавява Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията

Последвайте канала на

Филип Епитропов
4585 12

Свързани новини

Коментари 12

Добави коментар
G

2015.01.25 | 22:11

12
2 ощетен 29.05.2013 | 18:36 "Гипс" АД с.Кошава бе изоставено от всякакви синдикати. Рудника е обявен за безвреден за да бъде регистриран по ISO.И понеже няма синдикат за четири години заплатите са драстично орязани.Ако БДЖ стане частно , ще бъде ограбено и то със съдействието , и бездействието на синдикатите... Честито...
Марк

2013.05.30 | 07:05

7
Значи ще продължи дотирането на БДЖ с пари на данъкоплатците /т.е. на всички нас/!! А също и ще продължат кражбите в цялата система от машинистите и кондукторите та до най–високите нива!! Честит социализъм!!Дали си спомняте обаче как завършиха предишните опити? 1989 г. и 1997 г., а?!?
Емо

2013.07.30 | 17:36

11
Шопите имат една поговорка-"Кой не чуе , он премисли". БДЖ се състои от две дъщерни компании-"Товарни превози" и "Пътнически превози". "Товарни превози" са ПЕЧЕЛИВШАТА част от БДЖ и на практика покриваха загубите на "Пътнически превози" .Точно защото са печеливши искат да ги "приватизират"и през последните две години умишлено ги фалират за да ги продадат за един долар-схема позната от хиляди български предприятия-просто това е едно от последните печеливши държавни предприятия което все още не е преминало в ръцете на олигархията (същото гласят и на ВМЗ). Интересното е , че в Германия един от най-развитите видове пътнически и товарен транспорт е именно железопътния и то без дотации,помощи,субсидии или държавни гаранции. Аман от мастити МИСЛИТЕЛИ!!! Чукча е писател,чукча не е читател...
реален жепеец

2013.07.30 | 17:36

10
Цирка свърши или може би тепърва предстои... Без да искам,но просто ще направя съпоставка със СОЦ-а преди 23 години! Стари влакове и вагони, мизерни заплати за ЖП служителите,раздута администрация състояща се от синчета,щерки, любовни другарки и тем подобни... Крадливи шефове, крадящи на едро милиони а обвиняващи за това измъчени машинисти(за прах в очите на българина)! Така ще останем прецакани всички - жепейци, пътуващи граждани но на другарите въобще не им пука за това...

2013.05.30 | 07:05

6
В отговор на ном.2,3 и 4 Много сте черногледи.Не виждате ли че периода на костовизация вече свърши отдавна.
Жалко!

2013.05.31 | 00:01

9
Жалко, че периода на костовация свърши! Точно такъв ни трябва в момента, защото забравихте как прие Костов страната и как я предаде! В БДЖ трябва да има правитизация на пътнически превози, но понеже са ТОЛКОВА зле, че няма на къде, никой не ще да ги приватизира и ще се правят опити да се продадът в пакет с товарни превози! Това, кой как ще се възползва от правитизацията зависи от ръководни органи и договори, не от "жаления", че ще ги фалират! Ако в БДЖ няма промени в близките 2 години ще последват съдбата на Кремиковци и ВМЗ Сопот!
zdrasti

2013.05.30 | 17:06

8
...parvata i resitelna kracka na novia ministar...maleeee...haide pak vav konskite vagoni..i da ste zivi i zdravi...ste patuvame kato istinski Evropejci....da ni e sladko...!Tozi darzaven mamut trebva da bankrotira,da se obiavi na targ i da doide kompania,kojato da napravi zeleznicite atraktivni i perspektivni...

2013.05.30 | 07:05

4
Ще запази работни места,ама без заплати. Вагоните ще се палят защото са безумно стари.Разрухата ще става все по -голяма,а кражбите -все по-вече.Бавно пътуване в ужасна мръсотия.И най-вече -липса на пари за заплати!Красива соц картинка!
kkk

2013.05.30 | 07:05

5
А като БДЖ бъде приватизирано от някоя офшворка . Ще бъде екстра а ще уволнят 75-80 % от персонала ще продадат всичко което може да се продава къде за скрап къде за друго . В последствие ще вземат някой вагон там да има цвят , ще си дават под наем железния път на България и всичко ще е 6 а . А някой знае е ли че точно в железниците ЕС ще налее пати за периода 2014-2020 защото това е най евтиния сухопътен транспорт .
kkk

2013.05.30 | 07:05

3
Аз му предлагам да уволни мениджърите на БДЖ защо те показаха ,че няма как да се оправят с това предприятие
поручик Ржевски

2013.05.29 | 21:12

1
ПРАВИЛНА първа крачка !
Идеал Петров

2013.05.29 | 21:12

2
Следващата правилна крачка ще е фалит и след това продажба на червен другар!

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини