-
27 декември 2024 08:48
- 1093
- 1
Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни.
За този случай информират от онлайн платформата „Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.
„Търговецът не е оставил опция „преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел „Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа пред БНР основателят на „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.
Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията „Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.
„Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.
Последвайте канала на
Свързани новини
Къде е по изгодно да напазаруваме - у нас или в съседните държави
23 декември 202409:11
150% ръст на фалшивите сайтове за онлайн пазаруване
07 декември 202419:31
Как да организирате коледното пазаруване и да спестите време?
29 ноември 202409:00
Фалшивите сайтове за пазаруване нарастват главоломно
27 ноември 202409:12
Прагматичното пазаруване – водеща тенденция сред онлайн потребителите
21 ноември 202409:42
По време на празничното пазаруване се засилват кибератаките
20 ноември 202413:26
ЦСКА - София с обрат срещу унгарци, заместникът на Коялипу започна да бележи
Статичните положения провалиха Ботев (Пд) срещу Чукарички
На почивката: Интер 0:0 Емполи
Томаш: Всеки иска да има Меси и Роналдо, но работим по план
Кошмарно представяне от Ман Юнайтед и Онана, Брайтън ликува за трети пореден път на "Олд Трафорд"
Седмица след унижението Реал Мадрид поведе в Ла Лига и е на 7 точки пред Барселона
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Атанас Запрянов: Ще предложа на правителството размествания във ВВС
19 януари 202521:42
Татяна Дончева: Влиянието на организираната престъпност върху управлението е по-високо от всякога
19 януари 202518:22
Социологът Андрей Райчев: Предстои икономическата проблематика, в чудовищен режим на прехарчване сме
19 януари 202521:00
Любомир Каримански, БНБ: Политиците имат дефицити във финансовите си познания
19 януари 202519:41
Журналистът Слави Ангелов разказа за невиждан натиск по време на процеса срещу биячите му
19 януари 202519:12
Пожар в известно заведение в „Студентски град”, евакуираха посетителите
19 януари 202520:40
Гергана Паси за втория мандат на Тръмп: Влизаме в епоха, която не познаваме
19 януари 202520:00
В списъка с поканените за инаугурацията на Тръмп няма нито един български политик
19 януари 202521:20
Нетаняху: Освободените заложници са „преминали през ада“
19 януари 202521:15
2024.12.27 | 10:18