-
27 декември 2024 08:48
- 1090
- 1
Възрастна дама, която поръчала от електронен магазин магнитни кубчета за подарък на внуците си за празниците, е получила пратка със съвсем друг артикул, а продължителните ѝ опити да върне сгрешения пакет и да си възстанови заплатената сума остават неуспешни.
За този случай информират от онлайн платформата „Ние, потребителите“, където е постъпил сигналът.
„Търговецът не е оставил опция „преглед и тест“ и дамата е заплатила пратката в офиса на куриерската служба. Когато отворила пакета, установила, че е доставен съвсем друг артикул. Върнала го е на търговеца чрез куриера, но още не може да си получи обратно парите. Писмено и по телефона е уведомила търговеца, че заради сгрешената пратка желае да се откаже от покупката и да и бъдат възстановени заплатените суми. По телефона сътрудникът е заявил, че не може да и съдейства, защото търговецът е чуждестранен и я насочил да пише на отдел „Рекламации“. След опит за връзка с тях проблемът остава нерешен, защото отговор няма и дамата не успява да си върне парите, които търговецът в този случай ѝ дължи.“, разказа пред БНР основателят на „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.
Във връзка с казуса тя препоръча, особено в кампании за масови намаления, хората да предпочитат търговци, които предоставят опцията „Преглед и тест“, за да имат възможност да проверят дали изпратеното отговаря на поръчаното. При възникването на подобен проблем пък да се оформи на място протокол с представител на куриерската служба, че пратката е сгрешена. Така потребителят ще си осигури документи, въз основа на които да предяви своята претенция не само пред търговеца, но и пред институциите, включително и съда.
„Когато грешката при изпращането на стоката е на търговеца, възстановяването на правата не следва да струва нищо на потребителя. Това не е този 14-дневен срок, в който ние решаваме по собствено желание да се откажем от поръчка, която сме направили. Това е рекламация, която предявяваме, защото има несъответствие между онова, което сме заявили, и това, което сме получили“, разясни още Руменова.
Последвайте канала на
Свързани новини
Къде е по изгодно да напазаруваме - у нас или в съседните държави
23 декември 202409:11
150% ръст на фалшивите сайтове за онлайн пазаруване
07 декември 202419:31
Как да организирате коледното пазаруване и да спестите време?
29 ноември 202409:00
Фалшивите сайтове за пазаруване нарастват главоломно
27 ноември 202409:12
Прагматичното пазаруване – водеща тенденция сред онлайн потребителите
21 ноември 202409:42
По време на празничното пазаруване се засилват кибератаките
20 ноември 202413:26
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Близо ли е София до грипна ваканция?
14 януари 202520:17
Голяма промяна в шофьорските книжки, въвеждат нови категории
14 януари 202519:32
Стартира подписка за връщане на клас "прослужено време" на държавните служители
14 януари 202519:02
Настимир Ананиев: Дочувам, че има натиск от Борисов към ДБ да се включат в кабинет
14 януари 202520:26
Пламен Абровски и Петър Витанов обясниха защо не трябва да бъде сформирана нова тройна коалиция
14 януари 202520:10
Водещите новини! Спряха процедурата за избор на главен прокурор. Урсула фон дер Лайен е без покана от Тръмп за церемонията му (и още…)
14 януари 202519:14
Почина диригентът на Хора на софийските момчета
14 януари 202519:49
„Хамас“ е приела проектоспоразумение с Израел
14 януари 202519:15
Зеленски сподели ново видео от разпитите на севернокорейски военнопленници
14 януари 202519:20
2024.12.27 | 10:18