-
17 юни 2024 12:09
- 484
- 0
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.
Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.
„Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите”, каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.
Според него тя ще е „лекарство за нелоялната конкуренция”. Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят”, отбеляза той.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
С положителна проба за канабис: 3-годишно дете загина при катастрофа
28 септември 202421:13
Българите в Ливан: Няма безопасно място, бомбардират ни
28 септември 202421:36
Кой ще наследи убития лидер на "Хизбула" Хасан Насрала?
28 септември 202418:47
След смъртта на Хасан Насрала: Иран обяви петдневен траур
28 септември 202421:01
Илияна Йотова за последния ден на парламента: Дълбоко унизително за всички българи
28 септември 202418:26
Пламен Димитров: Хора, които са безхаберни за състоянието на мините, се изказват "компетентно"
28 септември 202417:46
Лена Бориславова кръсти дъщеря си
28 септември 202420:21
На прага на октомври: Ловеч и Велико Търново отчетоха рекордни температури
28 септември 202420:32
Оранжев код за дъжд и гръмотевични бури в неделя
28 септември 202419:03