-
13 август 2012 07:34
- 575
- 0
Козметични процедури са сред най-купуваните предложения в сайтовете за групово пазаруване. Йонна детоксикация, кавитация, радиочестотен лифтинг, антицелулитни процедури са само малка част от офертите, които ежедневно реализират хиляди продажби онлайн, пише „Монитор".
Големият интерес е предизвикан както от изгодните условия, така и от желанието на нежния пол за лятно разкрасяване. Отстъпките са особено привлекателни, като варират между 60 и 80% от регулярните цени на козметичните центрове. Студията за красота примамват и с няколко процедури в пакет, които обгрижват цялото тяло. Така например кавитация (процедура за отслабване), радиочестотен лифтинг и вакуумен масаж се предлагат за едва 9,90 лв.
Фризьорски салони пък предлагат ваучер за измиване, подхранваща маска, подстригване и сешоар с 80% намаление.
Голям интерес в сайтовете за колективно пазаруване предизвикват и офертите за евтино хапване. С настъпването на летния сезон хората предпочитат да вечерят навън, а ресторантите всячески се опитват да привлекат клиенти от изпразнената столица. В момента една от най-големите вериги за хранене в страната предлага безплатен ваучер който ви носи 30% отстъпка от сметката. Офертата за тънко хапване предизвика небивал интерес от над 5 000 потребители на един от най-големите онлайн портали за подобен вид търговия. Традиционно на голямо внимание се радват и предложенията за суши. Японският деликатес изглежда е предпочитан в летните месеци и ежедневно реализира минимум 200 - 300 продажби.
Особено актуални са и средствата за справяне с насекоми и вредители. Само за броени часове са пласирани над 500 бройки от ултразвуков унищожител за хлебарки, комари и гризачи. С по-традиционен метод за борба с натрапниците - мрежа против насекоми, са се сдобили близо 400 потребители на модерните сайтове.
Като цяло пазарът на колективните онлайн продажби у нас бележи устойчив растеж в рамките на 20 - 30% на годишна база, обявиха по-рано през тази седмица от една от най-големите компании за колективно пазаруване. Според хората от бранша докато миналата година растежът е бил бурен, но неустойчив, в момента нещата са в релси и бизнес моделът продължава да е печеливш.
Въпросът с нелоялната конкуренция обаче не е изчезнал. Рисковете са налице, но потребителят е този, който трябва да защити своите интереси, като проучи добре пазара и купува от доставчици, даващи гаранции за услугите, съветват запознатите с бранша.
Последвайте канала на
Свързани новини
Левски се завърна на победния път срещу Локомотив (София)
Барселона се срина на "Балайдос" за пет минути въпреки аванс от два гола
Манчестър Сити бе сгазен от Тотнъм на “Етихад” за петата си поредна загуба и даде шанс на Ливърпул да се откъсне
Милан и Ювентус изиграха скучен мач и зарадваха отборите пред себе си
Генчев коментира слуховете за Уелтон, наставникът на "сините" обяви върху какво трябва да наблегне отборът
Ботев (Пд) се завърна на "Колежа" с победа
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
"Продължаваме Промяната" иска срещата с ГЕРБ да е пред медиите
23 ноември 202417:52
Асен Василев изброи на ГЕРБ условията, при които могат да започнат каквито и да било разговори
23 ноември 202417:46
Александър Симидчиев от "Да, България" за офертата на ГЕРБ: Принципи преди имена
23 ноември 202420:06
Румен Христов, ГЕРБ-СДС: Засега държим Бойко Борисов да бъде премиер
23 ноември 202418:11
Киселова: Мандат на ГЕРБ с кандидат за премиер г-н Борисов не е приемлив за "БСП-Обединена левица"
23 ноември 202418:46
Павела Митова, ИТН: Не гарантираме, че Силви Кирилов няма да бъде служебен премиер
23 ноември 202418:07
Тодор Тагарев: Няма как тази война да стигне до приемлив изход, ако Западът не помогне на Украйна по-съществено
23 ноември 202419:39
Колко ще ни струва отоплението тази зима? Най-скъпо е на ток
23 ноември 202421:10
Рибата в Черно море изчезва
23 ноември 202419:21