Омбудсманът: Мобилните оператори тормозят клиентите!

  • 29 юни 2012 07:55

  • 925
  • 1
Омбудсманът: Мобилните оператори тормозят клиентите!
©

Националният омбудсман Константин ПенчевКонстантин Пенчев   Константин Любенов Пенчев е роден в град София. През 1976 г. завършва Юридическия факултет предупреди мобилните оператори да прекратят тормоза над свои клиенти с наемането на частни фирми, които да събират просрочените им задължения.

С писма до БТК АД, „Мо-билтел" ЕАД и "Космо България мобайл" ЕАД Пенчев ги уведомява, че граждани са го засипали с жалби, след като операторите са прехвърлили забавени сметки към външни фирми, пише в. "България днес". Клиентите им въобще не са били уведомени за тези сделки. Много са случаите и когато се търсят суми отпреди три, пет, осем и повече години. Гражданите разбират за тях от извънсъдебните покани, които получават от фирмите за събиране на дългове. Когато хората се свържат с тези фирми за вземания, им се разяснява, че могат да заплатят задълженията си и при мобилния оператор, а това още повече ги обърква.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
925 1

Коментари 1

Добави коментар

2012.06.30 | 12:04

1
Напълно незаконна практика, тъй като операторът няма право да разкрива лични данни пред трети лица, освен, разбира се, ако това не е упоменато (обикновено с едни много ситни буквички) в договора. Затова, четете внимателно преди да подписвате! Да не говорим, че някои от тези т.нар. външни фирми използват чисто мутренски методи за събиране на задълженията. И все пак, за да не изпадате в неприятни ситуации, плащайте си задълженията навреме. След като си се възползвал от дадена услуга, редно е да си платиш.

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини