Какви са правата ни при закъснял или отменен полет?

  • 06 юли 2022 09:28

  • 417
  • 1
Какви са правата ни при закъснял или отменен полет?
© Novini.bg/ Canva

Какви са правата на пътниците при закъснял или отменен полет - съвети в "Денят започва" даде Соня Спасова от Европейски потребителски център.

Пътниците освен права имат и задължения, припомни тя, те трябва да проверят статуса на полета, преди да потеглят към летището. Трябва да тръгнат подготвени и в указаното от летището време.

"Някои летища настояват това да стане не два часа, както е общоприето в последно време, а по-скоро три и повече, за да може да се преминат проверките спокойно", отбеляза Соня Спасова.

При закъснения на полет над 2 часа, според Регламент 261 авиокомпанията е задължена да осигури грижи - храна, напитки, може да се наложи дори и нощувка, както и превоз от летището до хотела и обратно.

Ако това не се случи и на пътниците се наложи да си купят сами храна и напитки, да пазят касовите бележки и всякакъв вид платежни документи, за да моигат след това да претендират тези разходи пред авиокомпанията.

"Няма разлика дали авиокомпанията е нискотарифна или не, те всички попадат в обхвата на законодателството", заяви Соня Спасова.

Добър вариант е и застраховане, което предлагат авиокомпаниите при закупуването на билет.

Радина Лазарова
417 1

Коментари 1

Добави коментар
PaulaFox

2022.07.06 | 14:18

1
❤️Здравейте) Казвам се Паула, на 24 години съм) Бъдещ секс модел 18+) Обичам голите снимки) Моля, оценете снимките ми на ➤ Ja.cat/id398062

Добави коментар

Водещи новини