Преасфалтират 15 км от АМ "Тракия"

  • 28 май 2012 14:27

  • 1192
  • 3
Преасфалтират 15 км от АМ "Тракия"
©

15 километра от ЛОТ 3 на автомагистрала "Тракия" - между Нова Загора и Ямбол, ще бъдат преасфалтирани.

Това се налага, тъй като положеният асфалт не отговаря на изискванията, заяви регионалният министър Лиляна ПавловаЛиляна Павлова Лиляна Павлова Николова е министър за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018. Родена.

"В участък около 15 километра е положен асфалт, на който рецептата, която е използвана при полимеризация на битума на този участък, не е спазена", каза Павлова.

Премиерът Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г беше категоричен, че забавяне на пусковия срок е за предпочитане пред компромисите с качеството.

"Българският народ ще ме разбере правилно, че е по-добре дори с месец ако трябва да се забавим, но да имаме магистрала, която след това години да ползваме, отколкото да я пуснем и след това да почнем да я ремонтираме. Предполагам, че от тази злина всеки би избрал да забавим с 10-15 дена пусковия срок", каза Борисов.

Преасфалтирането на участъка ще бъде извършено изцяло за сметка на фирмата-изпълнител, информира БНР.  Ще продължи и ежедневното взимане на проби от асфалтовото покритие в целия участък.

Последвайте канала на

Десислава Станева
1192 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар
IQ146

2012.05.29 | 09:07

3
Кой от предишните Премиери е говорил за качеството на извършената работа? Интересуваха се само от комисионните! Работата кучета я яли! Браво, Борисов, летвата си я вдигнал толкова високо, че тежко му на тоя след теб, ако се окаже КРАДЕЦ като тия преди теб!
IQ156

2012.05.29 | 01:52

1
Е, защото този измислен "прИмиер" стриктно следеше досега качеството, затова е и такова. Поередният прах в очите на глупците... :D
фортинбрас

2012.05.29 | 03:10

2
Поредните 15 км. от лот 3 на автомагистрала "Тракия" в участъка от Нова Загора до Ямбол ще бъдат преасфалтирани, след като е установено несъответствие в рецептата на асфалта. Тук нещата са по-трагични и от автомагистрала „Люлин”, чийто изпълнител даде (а правителството прие) експлоатационен гаранционен срок от една година (какъвто е този на тоалетен моноблок), който е от два до пет пъти по-кратък от гаранционния срок на електродомакински уред. Като приключи с вземането на проби ментета от лот 3 на магистрала „Трагия”, мобилната лаборатория да се премести на магистрала „Люлин”, където само няколко месеца след пуска й (15 май 2011г.), дори „софийските улични дупки” разбраха, че най-съпата магистрала в България се оказа и най-дефектната. За великите 19 километра от нея (кандидат за рекордите „Гинес” като най-късата магистрала в света), турската фирма-изпълнител „Мапа Дженгиз" прибра 185 милиона евро (19,47 млн.лв./км. – при средна цена на магистрала „Тракия” по Татово време от 1,1 млн.лв./км.) – след неколкократното повишаване цената/рейтингът на „най-Бойковата гордост” доказала, че е време и политиците в България, които имат на раменете си „тоалетни моноблокове” да бъдат заменени с такива „мислещи” с „електродомакински уреди” – понеже освен, че гаранционният им срок е по-дълъг в пъти, „пътят към тоалетната минава през кухнята”. В поредната изложба на нарцисичен батманизъм и спасителен популизъм, Любимият Вожд за пореден път доказа, че само девиант „мислещ с летящата си тоалетна чиния” пардон чивия, може да упреква българи, че не са застраховали домовете си с брутните заплати от 270лв. – при положение, че не са успели да застраховат дори себе си от националното бедствие ГРОБ.

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини