Казанлък ще бъде домакин на кампанията "Бъди войник"

За първи път Казанлък ще бъде домакин на националната информационна кампания "Бъди войник" утре, съобщиха от Министерството на отбраната.

Следобед на паркинга до училище "Екзарх Антим Първи" ще бъде разположена информационна борса, в която ще участват представители на видовете въоръжени сили, които ще предоставят информация за вакантните длъжности в Българската армия, условията и начините за кандидатстване. Младите хора ще могат да разговарят с военнослужещите и да научат повече за службата в различните формирования.

В същия район ще бъде показана техника, оборудване и въоръжение на Сухопътните войски. В събитието ще участват заместник-командирът на СВ бригаден генерал Валери Цолов и бригаден генерал Деян Дешков, командир на 61-ва Стрямска механизирана бригада. Присъстващите ще могат да видят отблизо подвижен зенитно-ракетен комплекс "Стрела 2М", зенитна установка ЗУ-23, бойна машина 9А33БМ3, лек автомобил с повишена проходимост "Хамър", 122-мм самоходна гаубица 2С-1, 120-мм минохвъргачка "Тунджа", както и автомат "Калашников", 7,62-мм картечница "Калашников", ръчен противотанков гранатомет РПГ-7 и друго въоръжение. Ще бъде показана и специализирана екипировка и защитно облекло.

Националната информационна кампания "Бъди войник" през 2020 г. започва от Добрич

Събитието ще завърши с концерт на Гвардейския представителен духов оркестър и Представителния ансамбъл на Въоръжените сили. Той ще започне вечерта на открита сцена на площад "Севтополис", а при лошо време - в салона на Военния клуб в града.

Утре информационна борса "Бъди войник" ще се състои и в Карлово. На площад "20 юли" преди обед хората ще могат да посетят информационния щанд на Централното военно окръжие, където експерти ще отговорят на въпросите на тези, които се интересуват от военна кариера. На място присъстващите ще могат да разгледат образци леко стрелково оръжие, които са на въоръжение в 61-ва Стрямска механизирана бригада.

Националната информационна кампания "Бъди войник" се реализира от Министерството на отбраната за втора поредна година. Целта й е да популяризира възможностите за постъпване на служба в армията, вакантните длъжности, условията и начините за кандидатстване, както и да насочи вниманието на младите хора към професионална реализация във Въоръжените сили. Една от основните цели на кампанията е и обогатяването на патриотичното възпитание на подрастващите.
 

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Трябва ли ваксинираните срещу COVID-19 да имат определени привилегии?

Трябва ли ваксинираните срещу COVID-19 да имат определени привилегии?

Избрано от Интернет